Telecom News - הסטארטאפ הישראלי CellSavers השלים סבב גיוס מהקרנות כרמל וסקויה

הסטארטאפ הישראלי CellSavers השלים סבב גיוס מהקרנות כרמל וסקויה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי CellSavers השלים סבב גיוס מהקרנות כרמל וסקויה
הסטארטאפ הישראלי CellSavers השלים סבב גיוס מהקרנות כרמל וסקויה
מאת: מערכת Telecom News, 18.8.16, 20:58איתי הירש ואייל רונן
 
CellSavers מציע פלטפורמה, שמאפשרת לבצע התאמה בזמן אמת באופן מושכל בין צרכנים הזקוקים לתיקון סמארטפונים ומכשירים ניידים אחרים לטכנאים מיומנים.
 
הסטארטאפ הישראלי CellSavers, שמספק פלטפורמה לתיקון ותמיכה בסמארטפונים ומכשירים ניידים אחרים לפי דרישה, השלים סבב גיוס בהיקף 15 מיליון דולרים בהובלת כרמל ונצ'רס ובהשתתפות סקויה קפיטל ישראל. סבב הגיוס הנוכחי מתווסף לגיוס הסיד בהיקף 3 מיליון דולרים אותו הובילה סקויה בדצמבר 2015.
 
הסטארטאפ הוקם ב-2015 ע"י אייל רונן (מנכ"ל', משמאל בתמונה למעלה) ואיתי הירש, (מימין בתמונה למעלה), ומעסיק 30 אנשי פיתוח, תפעול ושיווק ב-2 מרכזים בקליפורניה ובהרצליה. בנוסף לכך, הוא מעסיק 500 טכנאים בארה"ב.
 
 
הפלטפורמה של CellSavers מבוססת על פתרון טכנולוגי מקצה לקצה, שמאפשר לחברה לבצע התאמה בזמן אמת באופן מושכל בין צרכנים הזקוקים לתיקון מכשירים לבין אנשי מקצוע מיומנים. הסטארטאפ פועל כדי לספק חוויית לקוח ולוודא, שהתיקונים והתמיכה במכשירים יהיו מהירים ונוחים ככל האפשר, תוך מזעור הזמן, שבו הצרכנים נמצאים ללא מכשיר תקין.
 
טכנאי CellSavers, שעברו הסמכות ובדיקות, שמים להם למטרה להגיע ללקוחות בתוך 60 דקות, בלי תלות במקום בו נמצא הלקוח, ולבצע תיקונים איכותיים עם אחריות. השירות של CellSavers כבר זמין ב-18 אזורים עירוניים גדולים בארה"ב דוגמת ניו יורק, בוסטון, לוס אנג'לס, סן פרנסיסקו, יוסטון, דאלאס, שיקגו ואטלנטה.
 
ההון שגויס ישמש את הסטארטאפ להאצת הצמיחה של הפלטפורמה הטכנולוגית המקיפה שלו ויאפשר לו להמשיך בהרחבת השירות, שהושק באמצע 2015. בכוונת הסטארטאפ להשתמש בפלטפורמה שפיתח כדי להרחיב את השירות לתיקון מוצרים טכנולוגיים נוספים.
 
אייל רונן: "החזון של CellSavers הוא לאפשר לתקן או להחליף בצורה קלה, מהירה ואמינה כל מוצר טכנולוגי שמתקלקל. לשם כך בנינו תשתית טכנולוגית מתוחכמת המאפשרת חיבור בזמן אמת בין טכנאים מקצועיים לבין צרכנים. בעוד שנים בודדות, כאשר יתקלקל לצרכן בבית מכשיר הפלייסטיישן, טלוויזיה חכמה, נתב אינטרנט או כל מוצר חכם או אלקטרוני, נאפשר לצרכן לקבל בתוך 60 דקות טיפול אישי מאיש מקצוע עם החלפים הנדרשים, שמגובה במערך מלא ומיידי של שירות לקוחות ובאחריות מלאה.

המוצר שלנו מבוסס על פלטפורמה טכנולוגית מורכבת, שנדרשת לעבד בזמן אמת ולחזות נתונים כגון ביקוש לשירות, זמינות טכנאים, מיקום, מלאי חלפים, מחיר ונתונים נוספים. גיוס ההון הנוכחי יאפשר לנו להרחיב את הכיסוי של CellSavers ולבנות מערך מורחב של תיקונים זמינים ברחבי ארה"ב".

דניאל כהן, שותף כללי בכרמל ונצ'רס, שיצטרף בעקבות ההשקעה למועצת המנהלים של CellSavers: "אייל רונן ואיתי הירש הם מייסדים מרשימים ובעלי חשיבה עסקית ויצירתית, שהוכיחו, שחזון חברה חזק יחד עם משמעת תפעולית הדוקה יכולים להניב תוצאות מוחשיות. הם בנו עסק יציב המבוסס על צורך, שקיים בעולם האמיתי, ויצרו יסודות חזקים למותג צרכני ברמה הלאומית בארה"ב".
 
גילי רענן, שותף בסקויה קפיטל: "אנו שמחים להרחיב את השותפות עם אייל, איתי וכל צוות CellSavers. אנו ממשיכים להתרשם עמוקות מהצמיחה המהירה, הבריאה והעקבית של  הסטארטאפ מאז שלב הסיד. הוא השיג רווחיות תפעולית תוך זמן קצר במספר שווקים גדולים בארה"ב".

תמונה עליונה: יח"צ, רוני פרל
 
גיוס



 
 
Bookmark and Share