Telecom News - אקסלרטור פלורידה-ישראל קיבל 1M דולר מפלורידה עבור סטארטאפים מישראל

אקסלרטור פלורידה-ישראל קיבל 1M דולר מפלורידה עבור סטארטאפים מישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אקסלרטור פלורידה-ישראל קיבל 1M דולר מפלורידה עבור סטארטאפים מישראל
אקסלרטור פלורידה-ישראל קיבל מימון של מיליון דולרים ממדינת פלורידה עבור סטארטאפים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 24.8.16, 20:06אקסלרטור

זאת, כדי לעזור למשוך ולפתח מיזמים ישראלים הפונים לשוק האמריקאי באזור מפרץ טמפה. התוכנית מתמקדת בהאצת הגישה לשוק האמריקני וגיוס כסף.
עדכון: האטקסלרטור חתם הסכם שת"פ עם SOCOM - מפקדת היחידות למבצעים המיוחדים של צבא ארה"ב. (פירוט בתחתית הכתבה).

 
אקסלרטור פלורידה-ישראל FIBA, שהושק ב-2016 ע"י הפדרציה והמרכזים הקהילתיים היהודיים של טמפה, הודיע על קבלת מיליון דולרים מהמשרד ליצירת הזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה (DEO). הכספים ישמשו לבניית מרחב העבודה החדיש של FIBA (שהשלמתו מיועדת לסתיו הזה), לעלויות התפעול ולתמריצים כספיים, שיוענקו לסטארטאפים, שייבחרו להשתתף בתוכנית המאיץ. תמיכה זו ב-FIBA היא חלק ממדיניות ה-DEO לתמוך בחזון הפיתוח הכלכלי של פלורידה ע"י מימון מגוון של תכניות ויוזמות היוצרות הזדמנויות תעסוקה.

FIBA הוא מאיץ סטארטאפים, שמתמקד בצרכים המיוחדים של חברות טכנולוגיות ישראליות הפונות לשוק האמריקני. FIBA הוא המאיץ הראשון מסוגו ע"י מרכז קהילתי יהודי או פדרציה יהודית בצפון אמריקה. FIBA נתמך כאמור ע"י המשרד להזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה (DEO).

FIBA מפעיל תהליך סינון ובחירה קפדני, שבסופו ייבחרו 6-10 סטארטאפים להשתתף בתוכנית. התוכנית בת 120 יום מתקיימת בטמפה, פלורידה. היא נבנתה כדי לענות על הצרכים המיוחדים של  סטארטאפים ישראלים הפונים לשווקים האמריקנים. התכנית מיועדת לענות על הצרכים של חברות ישראליות בשלב בו הוכחה ההיתכנות הטכנולוגית שלהן והן מבקשות לפנות לשווקים האמריקנים.

התוכנית מעניקה שירותי ייעוץ וליווי עסקי, שיווקי וטכנולוגי רחבים הכוללים ולידציה של המוצר, הדרכה בנושאי שיווק ומכירות, חיבור לנותני שירותים בתעשייה ולשותפים אסטרטגיים וחבילת שירותים נלווים כגון שירותי ויזה והגירה, חשבונאות, יחסי ציבור, תמיכה משפטית וניהול משאבי אנוש.

בין השאר, המשתתפים בתוכנית יקבלו ליווי צמוד של מומחים בתחום הפיתוח הטכנולוגי, העסקי והמקצועי. בתום התוכנית יציגו המשתתפים בפני שותפים אסטרטגיים, לקוחות פוטנציאלים ומשקיעים. התוכנית מתמקדת בהאצת הגישה לשוק האמריקני וגיוס כסף תוך שיתוף ולימוד תובנות קריטיות ממגוון של מומחים עסקיים והזדמנויות לבנות קשרים ד"ר ויקי רבנועם מנהיגים עסקיים מקומיים.

ד"ר ויקי רבנו, (בתמונה משמאל), הנשיאה והמנכ"לית של מאיץ העסקים פלורידה ישראל: "אנו שמחים, שהמשרד להזדמנויות כלכליות של מדינת פלורידה בחר להשקיע השקעה כל כך גדולה בארגון שלנו.

היעד שלנו הוא להאיץ סטארטאפים ישראלים הפונים לשוק האמריקני ולפתח את אזור מפרץ טמפה לאחד ממרכזי הטכנולוגיה, חדשנות ויזמות בארה"ב".
 
 עדכון 28.8.16, 21:52: מאיץ העסקים פלורידה ישראל (FIBA) הודיע, שהתקשר בהסכם עם מפקדת היחידות למבצעים המיוחדים של צבא ארה"ב - SOCOM לשיתוף פעולה בנושאי מחקר ופיתוח של טכנולוגיות חדשניות.

ההסכם יוצר שותפות בין 2 הארגונים, שלפיו סטארטאפים ישראלים, שייבחרו להשתתף בתוכנית ההאצה של FIBA, יוכלו להציג לפיקוד ולאגף הרכש של SOCOM טכנולוגיות, מוצרים, רכיבים, תוכנה, מודלים, סימולציות או שירותים, שעונים לצרכים או משפרים את יכולות היחידות המיוחדות של הצבא האמריקאי, בתחומים מגוונים כגון טכנולוגיות רפואיות, ביומטריקה, ניידות, אבטחת סייבר, הספק ואנרגיה של חיישנים מרחוק, IoT ועוד.

תקציב הרכש של SOCOM עומד על יותר מ-3 מיליארד דולרים בשנה והוא כולל תקציב מו"פ של 538 מיליון דולרים ב-2016. ל-SOCOM עצמאות וגמישות בכל הקשור לניהול התקציב למחקר ופיתוח ולרכש, כשההחלטות בעניין זה אינן מצריכות את אישור הפנטגון ונעשות באופן עצמאי ומקומי במטה הכוחות המיוחדים הממוקם בטמפה.



 
 
Bookmark and Share