Telecom News - בחינם ללקוחות טריפל סי - אינטרנט מוגן ובטוח

בחינם ללקוחות טריפל סי - אינטרנט מוגן ובטוח

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> בחינם ללקוחות טריפל סי - אינטרנט מוגן ובטוח
בחינם ללקוחות טריפל סי - אינטרנט מוגן ובטוח
מאת: מערכת Telecom News, 30.8.16, 14:21הגנה
 
ההגנה מבוססת רשת ופועלת על כלל המכשירים, ההתקנים והמחשבים המחוברים לנתב בין בחיבור קווי ובין בחיבור אלחוטי. (אין צורך לבצע התקנות של תוכנות במחשבים או במכשירים הניידים). השירות מספק שקט נפשי במיוחד להורים החוששים מהפעילות המקוונת של ילדיהם. השירות יופעל בסוף ספטמבר 2016.
 
הגלישה באינטרנט חשופה היום יותר מתמיד לסכנות רבות ומשתמשים רבים חוששים להיות חשופים לאיומים מקוונים של תוכנות זדוניות - תוכנות ריגול, דואר זבל, וירוסים, סוסים טרויאנים, נסיונות דיוג וכד' ולתוכן פוגעני. Triple C מתקינה מערכות, שתספקנה שירות הגנה עבור כל משתמשי האינטרנט, לאבטחת הגלישה בעולם הדיגיטלי, להגנה וגלישה בטוחה. מערכות אלו מיועדות לספק מענה רחב של הגנות מסוגים שונים תוך אספקת כלי בקרה והתאמה אישית למשתמשים. לראשונה בישראל תספק החברה ללקוחותיה ללא תוספת תשלום אינטרנט מוגן ובטוח לאבטחת החוויה הדיגיטלית, החל בסוף חודש ספטמבר.
 
השירות מבוסס רשת והוא מגן על נתוני המשתמש מפני כל סוגי התוכנות הזדוניות, שיכולות להזיק למכשיר של הלקוח או לאובדן ונזק נתונים. בנוסף, יש גם הגנה על הדואר האלקטרוני הנכנס מפני נסיונות דיוג, וירוס, ודואר זבל וכתוצאה מכך ניתן לבצע פעילות שוטפת ורכישות ברשת האינטרנט ללא חשש.
 
לשירות הגנה זה יש מספר קטגוריות: הגנה מפני פוגענות, זדוניות, ריגול, אלימות, חבלה, הימורים, סמים, התמכרויות שונות ועוד, וקטגוריות נוספות לבקרת הורים כמו: סקס, פורנוגרפיה, היכרויות, משחקים, אנורקסיה ובולמיה. השירות יספק שירות בסיסי ובידי הלקוח תהיה אפשרות לשלוט איזו קטגוריה להפעיל ואיזו לא.
 
החדשנות בשירות, מעבר לאיכות ההגנה מפני תוכנות זדוניות, סינון התוכן הפוגעני ויכולת ההתאמה האישית, באה לידי ביטוי בטכנולוגית אספקת השירות. ההגנה מבוססת רשת ופועלת על כלל המכשירים, ההתקנים והמחשבים המחוברים לנתב בין בחיבור קווי ובין בחיבור אלחוטי. המשמעות המיידית היא, שאין צורך לבצע התקנות של תוכנות נוספות במחשבים או במכשירים הניידים, כאלו הדורשות תחזוקה ועדכונים "ומבזבזות" כוח עיבוד וסוללה. בנוסף, ניתן להגדיר אבטחה זהה או שונה לכלל ההתקנים בהתאם לרצון ולצורך.
 
עם התפשטות הסמארטפונים והטאבלטים גדלה באופן דרמטי הפעילות המקוונת של ילדים ובני נוער ברשת. גם בבית הספר גדל מספר ההתקנים המחוברים לאינטרנט בכל חדר ואף בחלק מהבתים יש כבר יותר מהתקן אחד פעיל ומחובר בכל חדר. השירות מספק שקט נפשי להורים החוששים מהפעילות המקוונת של ילדיהם ומבקשים להגן עליהם מפני איומים ותוכן פוגעני ובלתי הולם.
 
השירות מבטיח גלישה בטוחה ברשת בכך, שהוא מאפשר להורים לקבוע אתרים ותוכן שאליהם ילדיהם יכולים לגשת, כמו גם את כמות הזמן והשעות בהן הילדים מבלים באינטרנט. מערכת סינון התוכן מדויקת ויעילה ויכולה לזהות, לסווג ולשלוט בזמן אמת בגלישת הילד לפי פרופיל ומאפיינים, שההורה מחליט ומנהל.
 
הורים יכולים לקבל דו"חות תקופתיים, שמתארים את הפעילות המקוונת של ילדיהם ואת הסיכונים, התוכנות הזדוניות והאיומים בהם נתקלו. הדו"חות פשוטים להבנה וכוללים גרפים המתארים את הפעילויות השכיחות ביותר (האתרים והקטגוריות אליהם נגשו) ואת האיומים הנפוצים בהם נתקלו הילדים ועוד סטטיסטיקות נוספות. כל זאת, באמצעות דפדפן אל מול ממשק הניהול. דו"חות אנטי וירוס ואנטי פישינג ניתנים בתצורה מרוכזת או מפורטת גם לגבי הגלישה (תעבורת האינטרנט) וגם לגבי תעבורת הדואר האלקטרוני.

הכתבה (מחקר, שנערך ע"י השותפות הלאומית לאבטחת סייבר ומומן ע"י מיקרוסופט): 
73% מההורים לא יודעים מה ילדיהם עושים באינטרנט במחשב או בסמארטפון - כאן.
 
הגנה
NordVPN



 
 
Bookmark and Share