Telecom News - תחרות בהאקתון בין 10 סטארטאפים מישראל וצרפת באירוע DLD בת"א

תחרות בהאקתון בין 10 סטארטאפים מישראל וצרפת באירוע DLD בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> תחרות בהאקתון בין 10 סטארטאפים מישראל וצרפת באירוע DLD בת"א
תחרות  בהאקתון בין 10 סטארטאפים מישראל וצרפת באירוע החדשנות DLD בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 19.9.16, 12:51ישראל צרפת

בהאקתון יתמודדו 10 סטארטאפים, (5 מישראל ו-5 מצרפת) בקטגוריות ניידות, בינה מלאכותית, פינטק  ו-IoT. ל-2 זוכים (ישראלי וצרפתי) יוענקו פרסים יקרי ערך.

קהילת המפתחים והיזמים הצרפתית La French Tech, קהילה המונה מגוון ארגונים המעורבים בעולם הטכנולוגיה (יזמים, מהנדסים, מעצבים, משקיעים, חובבי טכנולוגיה ומפעילים ציבוריים) ופועלת במגזרים שונים (דיגיטל, ביוטק, מדטק, פינטק ועוד), תגיע השנה לפסטיבל החדשנות DLD תל אביב עם משלחת גדולה של כ-250 חברות, ובכללן בכירים בחברות ענק צרפתיות וסטארטאפים הנמצאים בתחילת דרכם. בראש המשלחת עומדת שרת הדיגיטל הצרפתית אקסל לאמר.

הפעילות תתרחש בביתן "French TechHouse" במתחם התחנה. במרכז הפעילות של המשלחת הצרפתית יעמוד האקאתון בן 48 שעות, (26-28 לספטמבר 2016), בו יתמודדו 10 סטארטאפים, (5 מישראל ו-5 מצרפת) בקטגוריות ניידות, פינטק ואינטרנט של הדברים - IoT. הפעילות יצאה לדרך לפני מספר שבועות והשתתפו בה עשרות סטארטאפים ישראלים וצרפתים מתוכם, כאמור, עלו לשלב הגמר 10 סטארטאפים בלבד.

אלה 10 הסטארטאפים, שעלו לגמר:

מצרפת:
 פינטק – Optionizr,
ניידות / בינה מלאכותית – Destygo,
בינה מלאכותית – Scortex,
בינה מלאכותית - Etaonis/Smetch
IoT אינטרנט של הדברים – Hostabee

מישראל:
פינטק - NextNvest,
פינטק - PayKey
ניידות - MKSNS make sense,
ניידות - Wekast
IoT - אינטרנט של הדברים - Growee.

מפתחי ויזמי עשיריית הגמר יגיעו לביתן הצרפתי ב-DLD, ילטשו וישפרו את מוצריהם ויקבלו את האפשרות להציגם בפני הקהל, במסגרת האקאתון בן 48 השעות.

על 2 הזוכים הגדולים (אחד ישראלי ואחד צרפתי) יוכרז באירוע הנעילה של ה-DLD. הם יתמודדו על פרסים יקרי ערך ובהם 2 חבילות של כרטיסי טיסה, אירוח וכניסה לתערוכת ה-CES הגדולה בלאס ווגאס. על הזוכים יכריז יוסי ורדי בטקס מעל הבמה המרכזית של הפסטיבל ב-28.9.16 בשעה 17:30.

בנוסף, תאגיד התחבורה הצרפתי SNCF יאפשר לסטארטאפ הבולט בתחום הניידות כניסה ל"אקוסיסטם של התאגיד".

במהלך ההאקאתון תיערכנה גם ועידות וסדנאות, שתהיינה פתוחות לכל משתתפי DLD ושתעסוקנה בנושאים כמו ״כיצד האקאתונים יוצרים סטארטאפים?״ או ״השקעות שיתופיות״. אירועים אלה ייערכו בחסות השותפים של La French Tech: AlgoValue, Craft Ai, SNCF, Silex ID, BeMyApp, SoWeFund ואחרות.
 
ג'ון קארפ, מנכ"ל הסטארטאפ הצרפתי BeMyApp הנמנה עם מארגני ההאקאתון: "אנו שמחים מאוד להוות נדבך כל כך משמעותי בפסטיבל DLD  בתל אביב. La French Tech היא מסגרת איכותית, שנוצרה ע"י ועבור סטארטאפים ויזמים צרפתיים, ונועדה לעורר בהם גאווה ובמקביל להפנות אליהם זרקור. ההאקאתון המפגיש למעשה בין יזמים צרפתיים ויזמי אומת הסטאראפ מושך תשומת לב, מגביר חשיפה ומשמש שופר לפריצות הדרך האינדיבידואליות שלהם".

 
האקתון



 
 
Bookmark and Share