Telecom News - הכנסת – אפליקציה בחינם להצגת הפעילות הענפה של הכנסת

הכנסת – אפליקציה בחינם להצגת הפעילות הענפה של הכנסת

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם של גופים ציבוריים >> הכנסת – אפליקציה בחינם להצגת הפעילות הענפה של הכנסת
מאת: מערכת Telecom News
19/09/16,  15:31
מטרת / הייעוד של התוכנה: להציג את פעילותה העדכנית של הכנסת ובכלל זה את חדשות הכנסת, מידע אודות חברי הכנסת, ועדות הכנסת ושידורים ישירים ממליאת הכנסת והוועדות השונות. 
שם התוכנה: הכנסת
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם פותחה ע"י חברת מלם. במסך הראשי שלה מוצגות 3 הכתבות המרכזיות והמובילות של הכנסת, מופיעות החדשות המרכזיות מטעם הכנסת וכן לחצן מעבר מהיר למודול חברי הכנסת, לוועדות, למרכז המבקרים ולכנסת ירוקה.

האפליקציה כוללת מנגנון Notification של דחיפת תכנים והתראות, שמאפשר לכל משתמש להגדיר עבורו את סוגי המידע, ההתראות והתכנים להם הוא מבקש לקבל התראה על כל שינוי, עדכון או מידע חדש. המשתמש יוכל להגדיר אם ברצונו לקבל התראה ספציפית מוועדה מסוימת בנושאי חדשות הועדה או סדר היום.
.
צביקה דיין, מנהל פעילות המחשוב מטעם מלם בכנסת: "מדובר בעוד צעד משמעותי של כנסת ישראל בעידן הדיגיטלי לחדשנות ויכולות הפצת מידע On Line בערוצי הדיגיטל השונים. פיתוח אפליקציית הכנסת למובייל. אנו בשלב השקת שלב א' של האפליקציה ונערכים להתנעת שלב ב', שיכלול, בין היתר, הצגת הפעילות הפרלמנטרית של הח"כים, נוכחות ח"כים ועוד".

מסך הכנסת


מסך הכנסת
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share