Telecom News - ועידת DLD ננעלה: הוכרזו 2 הסטארטאפים שיציגו בוועידת CES בווגאס

ועידת DLD ננעלה: הוכרזו 2 הסטארטאפים שיציגו בוועידת CES בווגאס

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ועידת DLD ננעלה: הוכרזו 2 הסטארטאפים שיציגו בוועידת CES בווגאס
ועידת DLD ננעלה: הוכרזו 2 הסטארטאפים שיציגו בוועידת CES בווגאס
מאת: מערכת Telecom News, 29.9.16, 13:59ישראל צרפת

זאת במסגרת ההאקתון הישראלי-צרפתי, שנמשך 48 שעות. המשלחת הצרפתית, שהעניקה את הפרסים לסטארטאפים הזוכים בתחום ה-IoT, החליטה להקדישם לזכרו של שמעון פרס ז"ל.

פסטיבל הטכנולוגיה DLD ננעל אמש ואיתו גם ההאקאתון, שערכה קהילת המפתחים והיזמים הצרפתית, La French Tech, שעשרות מחבריה הגיעו לישראל.

במהלך ההאקתון, בו התחרו 10 סטארטאפים, שעלו לגמר מתוך עשרות רבות שניגשו לתחרות, הוכרזו 2 הסטארטאפים הזוכים (אחד צרפתי ואחד ישראלי) לאחר תחרות שנמשכה 48 שעות. המשלחת הצרפתית, שהעניקה את הפרסים, החליטה להקדישם לזכרו של שמעון פרס ז"ל. הזוכים קיבלו פרסים יקרי ערך ובהם 2 חבילות של כרטיסי טיסה, אירוח וכניסה לתערוכת ה-CES הגדולה בלאס ווגאס.

 הסטארטאפים,  שזכו בתחרות, הם Growee הישראלי ו-Hostabee הצרפתי. בסך הכל התמודדו בתחרות 10 סטארטאפים, שעלו לשלב הגמר - 5 מצרפת ו-5 מישראל, כפי שדיווחנו בפירוט – כאן.

Growee
מוצר אינטרנט של הדברים - IoT עבור חקלאות הידרופונית עירונית. זהו מכשיר חכם, שיסייע לכל אחד להפוך לחקלאי הידרופוני עירוני באמצעות אוטומציה וידע מדעי. בעזרת האפליקציה, כל אדם יכול למעשה לשמש כגנן. המערכת מתממשקת, דרך הסמארטפון, לצמח, שגדל בבית או בגינה, ומנחה מה צריך לעשות כדי לטפל ולטפח את הגידול.
 
אינטרנט של הדברים - Hostabee
 
בשנים האחרונות עולה המודעות לחשיבות האקולוגית של דבורים, גם במרחבים עירוניים. מטרת הסטארטאפ הזה היא לשמר את הדבורים גם במרכזים עירוניים. כל המעוניין יכול לקבל כוורת חכמה, שתוצב בגינה שלו מבלי להפריע לשכנים. מעקב אחר המתרחש בכוורת יתבצע בזמן אמת באמצעות שליטה מרחוק של המערכת. בנוסף לכך, את כל התהליך ילווה כוורן צמוד וכתוצאה מכך יגדיל את הכנסתו. 

בתמונה: הסטארטאפיסטים הזוכים.
צילום תמונה: מורג ביטן.

הזוכים



 
 
Bookmark and Share