Telecom News - הסטארטאפ Memoria נבחר (מ-516 מתמודדים) להשתתף באקסלרטור בברלין

הסטארטאפ Memoria נבחר (מ-516 מתמודדים) להשתתף באקסלרטור בברלין

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ Memoria נבחר (מ-516 מתמודדים) להשתתף באקסלרטור בברלין
ראשונים לדווח: האקסלרטור העולמי Startupbootcamp פתח סניף בברלין וקיים תחרות בינלאומית אליה ניגשו 516 סטארטאפים מ-60 מדינות העוסקים בתחום ה-eHealth. המחזור הראשון, שיתמקד בפתרונות eHealth, ייפתח עם 10 סטארטאפים כולל סטארטאפ אחד, שנבחר מישראל: Memoria, מיזם הנמצא ממש בתחילת דרכו.
מאת: אבי וייס, 3.10.16, 17:46MEMORIA

Startupbootcamp הוא ארגון בינלאומי, כאשר באירופה הוא ארגון האקסלרטורים הגדול ביותר (ואחד מ-3 הגדולים בכל העולם), ארגון מגובה קרנות הון סיכון, שנוסד בקופנהגן ב-2010 במטרה להאיץ סטארטאפים מכל העולם בדנמרק.

אולם, עד מהרה הארגון הזה החל להתפשט לכל אירופה ומשם גם לארה"ב ולאיזורים נוספים בעולם. עד היום הארגון האיץ מעל ל-340 סטארטאפים כש-72% מהם זכו למימון במהלך ההאצה או זמן קצר לאחר מכן ויצרו מעל ל-1,600 משרות חדשות. 

כרגע יש לארגון 14 אקסלרטורים פעילים ברחבי העולם, כל אחד מהם מתמחה בתחום אחר של עולם היזמות. לאחרונה, הארגון פתח אקסלרטור בברלין, כשהמחזור הקרוב מיועד להאצת יזמים בתחום ה-eHealth. הארגון הזמין יזמים מכל העולם להירשם ולהתחרות על עשרת המקומות, שייפתחו באקסלרטור הזה, שיחל לפעול עם 10 המיזמים שנבחרו - ב-7.11.16.

כל סטארטאפ, שנכנס (לאחר תכנית מיון מאוד קפדנית) לתכנית של Startupbootcamp, מקבל תכנית האצה מלווה במנטורים המובילים הקיימים בעולם, עם שטח עבודה (בברליןללא כל עלות, למשך חצי שנה, עם השקעה ראשונית מסוג של Seed של 15 אלף יורו, עם הטבות, כלים ויכולות לפיתוח והאצה בשווי מצטבר של כ-400 אלף יורו. בסיום חצי השנה של התכנית, ייערך Demo Day מול כ-150 משקיעים המגיעים לאירוע מכל רחבי העולם. 

כאמור, מישראל נבחר המיזם Memoria, שמפתח פתרון כולל לחולי אלצהיימר מבוסס מיקום (LBS) ולמידת התנהגות החולה, פתרון המיועד לספק לחולים תמיכה מקפת (בניגוד לפתרונות קיימים, שמספקים תמיכה לבני משפחה ולמטפלים בחולי אלצהיימר, כאן המיקוד הוא בחולה עצמו). צוות המיזם כולל את: דור סנד - מנכ"ל, מתן כהן - CTO, יואב דנציגר - פיתוח עסקי. המיזם טרם קיבל מימון ונמצא כרגע בתחילת דרכו באלפא סגורה עם 3 חולי אלצהיימר, כדי לבדוק היתכנות. לא נותר לנו אלא לאחל להם הצלחה במיזם בתכנית החדשה הזו בברלין

 



 
 
Bookmark and Share