Telecom News - ההרשמה להאקתון מקצועי ראשון ל-RDMA וטכנולוגיות רשת מתקדמות בעיצומה

ההרשמה להאקתון מקצועי ראשון ל-RDMA וטכנולוגיות רשת מתקדמות בעיצומה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> ההרשמה להאקתון מקצועי ראשון ל-RDMA וטכנולוגיות רשת מתקדמות בעיצומה
ההרשמה להאקתון מקצועי ראשון בנושאי RDMA וטכנולוגיות רשת מתקדמות בעיצומה
מאת: מערכת Telecom News, 26.10.16, 15:00האקתון

ההאקתון לנושאי גישה ישירה מרוחקת לזיכרון וטכנולוגיות רשת יתמקד בביג דאטה, למידה עמוקה, NFV, אבטחה, אחסון, מחשוב על ופינטק ופתוח למפתחים, סטודנטים ואקדמאים, יזמים וסטארטאפיסטים וחיילי יחידות צבאיות טכנולוגיות. בין הזוכים ב-3 המקומות הראשונים יחולקו פרסים כספיים.

מלאנוקס טכנולוגיות לאספקת פתרונות קישוריות מקצה לקצה עבור שרתי מרכזי נתונים ומערכות אחסון מזמינה את קהל המפתחים לקחת חלק בתחרות ההאקתון 'Hackatop – Code Your Way to the Top' שתיערך בין ה-1 ל-2 לדצמבר 2016 במתחם התחנה בתל אביב.

במסגרת התחרות יהיה על המשתתפים המורכבים מצוותים של עד 5 אנשים, לפתח פתרונות בנושאי גישה ישירה מרוחקת לזיכרון (RDMA) באמצעות שימוש בפרוטוקולי RoCE - RDMA over Converged Ethernet וספריות Verbs, וכן בשימוש בספריות DPDK – Data Plane Development Kit (ספריות ודרייברים בקוד פתוח לעיבוד מהיר של חבילות מידע ברשת).

המשתתפים ייבחנו על עבודתם ע"י צוות השופטים המורכב מבכירי החברה וכן שופטת מתחום הפינטק- יפעת אורון, מנכ"לית חברת לאומיטק.

החברה גאה לארח את ההאקתון הראשון מסוגו בנושא גישה ישירה מרוחקת לזיכרון (RDMA)- המילה האחרונה בתחום העברת נתונים, ומזמינה את כל מי שיש לו תשוקה לתוכנה ולרשתות תקשורת, להשתתף בתחרות, שנועדה לפתח רעיונות, שיובילו למיטוב והאצת ביצועי יישומים להעברת נתונים ביעילות מרבית, שיתרמו להעצמת שירותי הענן ומרכזי השרתים של המחר.

כל המעוניין לפתח מוצר חדשני מוזמן לקחת חלק בהאקתון, אין הגבלה לנושא מסוים אך מומלץ יהיה להתמקד באחד התחומים הבאים: ביג דאטה, למידה עמוקה, NFV, אבטחה, אחסון, מחשוב על ופינטק.

לצוותים המשתתפים תינתן האפשרות להשתמש בפרויקטים קיימים בקוד פתוח, ואף בקוד שכבר נכתב ויכול לשמש כקו יסוד מנחה. עם זאת, השיפוט יבוצע אך ורק על הקוד, שנכתב במהלך התחרות עצמה.

קריטריונים אותם ייבחנו השופטים כוללים: חדשנות ומקוריות הפרויקט והרעיונות המוטמעים בו, הפוטנציאל בשימושיות ויכולת הקיום העצמי שלו, הצגת הפרויקט, וכן הביצוע וההוצאה לפועל של הרעיון. ניקוד נוסף יינתן על רמת מורכבות הפרויקט.

בין הזוכים ב-3 המקומות הראשונים יחולקו פרסים כספים בסך: 10,000 דולרים לזוכים במקום הראשון, 5,000 דולרים לזוכים במקום השני, 2,000 דולרים לזוכים במקום השלישי.

כדי להשתתף בתחרות יש להירשם מראש, בצוותים של עד 5 משתתפים. רק צוותים, שנרשמו לתחרות מראש, יורשו להשתתף בה. טפסי ההשתתפות ייבחנו ע"י ועדת קבלה.

ההרשמה תסתיים ב- 17.11.16. הודעה על קבלה לתחרות תישלח ב- 24.11.16.

על המשתתפים להביא לעצמם ציוד מחשוב (לפטופ, או מחשב נייח ומסך, עכבר ומקלדת). החברה תעמיד לרשות המתחרים יכולות לחיבור לענן באמצעות Mellanox CloudX, שתעניק למשתמשים מכונות וירטואליות עם כל שירותי הרשת המתקדמים בביצועים גבוהים.

פרטים נוספים והרשמה לתחרות -כאן
מידע נוסף זמין - כאן
 
האקתון



 
 
Bookmark and Share