Telecom News - מפרטנר לענן: רונית רובין מצטרפת כמנכ"ל לסטארטאפ אולקלאוד

מפרטנר לענן: רונית רובין מצטרפת כמנכ"ל לסטארטאפ אולקלאוד

דף הבית >> מינויים >> מפרטנר לענן: רונית רובין מצטרפת כמנכ"ל לסטארטאפ אולקלאוד
מפרטנר לענן: רונית רובין מצטרפת כמנכ"ל לסטארטאפ אולקלאוד
מאת: מערכת Telecom News, 9.11.16, 17:11רונית רובין
 
הסטארטאפ אולקלאוד (AllCloud), שהוקם ב-2014 ע"י יוסי פרנקל המשמש בתפקיד נשיא החברה שנולדה ממיזוג Emind + Blat Lapoidot, מעסיקה 100 עובדים בראש העין.החברה מספקת פתרונות ענן מקצה לקצה למגוון ארגונים עסקיים בארץ ובעלת 2 חטיבות עסקיות, חטיבת ה-Salesforce וחטיבת ה-AWS  ו-Google Cloud Platform  

החברה הודיעה היום על מינויה של רונית רובין למנכ"ל החברה. מינויה של רובין בא על רקע צמיחת החברה וההרחבה הצפויה בארץ ובחו"ל.
 
רובין מילאה תפקידים בכירים בעולם העסקי הישראלי. בתפקידה האחרון הייתה חברת הנהלה וסמנכ"ל החטיבה העסקית בפרטנר, ולפני כן שימשה כסמנכ"ל מערכות מידע ותהליכים בחברה. בתפקידיה הקוןדמים היא כיהנה כ-CIO בוויזה כאל וחברה בדירקטוריון המייעץ של ויזה העולמית. היא הגיעה לוויזה כאל לאחר שירות ביחידת המחשוב של חיל הים, אותו סיימה כמפקדת היחידה בדרגת סגן אלוף.
 
רונית רובין, "אני גאה להצטרף  לחברת אולקלאוד, שפועלת בסביבה של חדשנות טכנולוגית ומתמחה בעולמות הענן, שהם הדרך של ארגונים לצמוח ולייצר בידול בשוק משתנה הדורש גמישות וזמני תגובה מהירים. החזון של אולקלאוד הוא לסייע ללקוחות לצמוח במהלך המעבר שלהם לענן ולאחריו. אולקלאוד פתחה לאחרונה סניף בגרמניה ובבכוונתה להמשיך את התרחבותה הגלובלית גם  במהלך 2017 וזאת בנוסף להמשך חיזוק אחיזתה בשוק הישראלי".  
 
ד"ר שי ויל, יו"ר הדירקטוריון של אולקלאוד: "הניסיון של רונית כמובילת חדשנות טכנולוגית בארגונים גדולים ומורכבים, שחווית הלקוח היא במרכז עשייתם, תסייע בהאצת הצמיחה של אולקלאוד וביסוס מעמדה בתחום פתרונות הענן במגוון תעשיות רחב".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share