Telecom News - דב סלע מונה למנכ"ל ראדא

דב סלע מונה למנכ"ל ראדא

דף הבית >> מינויים >> דב סלע מונה למנכ"ל ראדא
דב סלע מונה למנכ"ל ראדא
מאת: מערכת Telecom News, 14.11.16, 11:06דב סלע
 
חברת ראדא תעשיות אלקטרוניקה, יצרן מערכות אלקטרוניקה צבאיות הודיעה,  שמועצת המנהלים של החברה קיבלה את בקשתו של צבי אלון, מנכ"ל ראדא, לעזוב לאחר 17 שנה בחברה, בכללן כ-10 שנים כמנכ"ל החברה - מאז 2007.  
 
דב סלע, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של ראדא, יחליף את צבי אלון כמנכ"ל וייכנס לתפקידו מידית.
 
דב סלע הצטרף לראדא בינואר 2003 ושימש כסמנכ"ל התפעול מאפריל 2003 ועד יולי 2007, אז מונה לסמנכ"ל הפיתוח העסקי של החברה, תפקיד בו היא שימש עד עתה.
 
לפני הצטרפותו לראדא, בין השנים 1982-1997, הוא שימש במספר תפקידי ניהול בחטיבת אויר של אלביט מערכות, בכללם ראש מינהל תכניות, ראש מינהל הנדסת אוויוניקה, ומנהל פיתוח עסקי.
 
בין השנים 1997 ל-2000 הוא שימש כסמנכ"ל פיתוח עסקי ומו"פ בסטראטאפ המכשור הרפואי אולטרהגייד, ב-3 השנים, שלפני הצטרפותו לראדא, הוא שימש כנשיא נוירוויז'ן, סטארטאפ בתחום הרפואי.
 
דב סלע הוא בעל תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון בחיפה.
 
יוסי בן שלום, יו"ר ראדא: "צביקה שירת את ראדא במך 17 שנים, והפך לחלק בלתי נפרד מהתפתחותה ומצמיחתה של החברה. במהלך השנה האחרונה, הוא הוביל את התפתחותה של החברה מעסקי אוויוניקה מסורתיים לעבר עתיד של מערכות רדאר טקטיות. הוא אף הוביל את החברה בשנתיים האחרונות  במהלך גיוס ההשקעה, שפתרה את המשבר הפיננסי. אני מודה לו על מחויבותו העצומה לחברה, על המאמצים והתרומה, ומאחל לו בשם מועצת המנהלים של החברה הצלחה רבה בדרכו החדשה. הוא יישאר תמיד חלק מוערך ממשפחת ראדא".  
 
צבי אלון: "17 השנים בראדא, בכללן 10 שנים כמנכ"ל החברה, היו מתגמלות ביותר עבורי. במהלכן התגברנו על אתגרים רבים וביצענו מהפך בעסקיה של ראדא באופן שהציב את החברה בעמדת צמיחה ושגשוג. זה הזמן להעביר את המושכות הלאה ואני מאחל לדובי סלע הצלחה רבה בתפקידו החדש. תמיד יוותר לי מקום חם בלב לראדא ואני מאחל לחברה כל טוב בעתיד".

פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share