Telecom News - רונן הורוביץ מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי

רונן הורוביץ מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי

דף הבית >> מינויים >> רונן הורוביץ מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי
רונן הורוביץ מונה לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות מידע  בבזק בינלאומי
 מאת: מערכת Telecom News, 15.11.16, 21:14רונן הורוביץ
 
מנכ"ל בזק בינלאומי, מוטי אלמליח, הודיע היום על מינויו של רונן הורוביץ לתפקיד סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבזק בינלאומי. הוא יחל בתפקידו ב-1.12.16.
 
הורוביץ, (55), כיהן לאחרונה כסמנכ"ל טכנולוגיות מידע ותפעול בבורסה לניירות ערך. קודם לכן ובמשך כשנתיים שימש כסמנכ"ל טכנולוגיות עסקיות בויזה כאל.
 
במשך כ-26 שנה כיהן הורוביץ בשורה של תפקידים בכירים במשרד ראש הממשלה ובהם כראש אגף טכנולוגיות מידע, וכראש הרשות הממלכתית לאבטחת מידע אותה הקים וניהל.
 
הורוביץ  הוא בעל תואר שני במנהל עסקי  M.Sc, עם התמחות במערכות מידע מאוניברסיטת תל אביב ותואר ראשון בהנדסה תעשייה וניהול מהטכניון.
 
הורוביץ, מחליף בתפקיד את שגיא קוז'וך, שהודיע לאחרונה על רצונו לפנות לאתגרים מקצועיים חדשים. קוז'וך שימש בארבע וחצי השנים האחרונות כסמנכ"ל טכנולוגיות מידע בחברה.
 
מוטי אלמליח: "אני מאחל לרונן הצלחה בתפקידו החדש. אין לי ספק, שניסיונו בניהול מערכתי ופרויקטאלי והתמחותו במערכות מידע, סייבר ו- BIG DATA, יסייעו לחברה במימוש היעדים השאפתניים, שהציבה בעולמות החדשנות, אליהם היא נכנסת.
 
במהלך השנים האחרונות, ביצעה בזק בינלאומי קפיצת מדרגה לעולמות של חדשנות, סייבר וטכנולוגיות פורצות דרך ולשגיא יש תרומה גדולה לכך. אני מאחל לשגיא הצלחה בדרכו המקצועית החדשה; ומודה לו על תרומתו להישגיה של החברה ולהצלחתה".

קרדיט צילום תמונה עליונה: ישראל הדרי.

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share