Telecom News - המשקיעים הגרמנים מעוניינים ביזמים, סטארטאפיסטים ומפתחים ישראלים

המשקיעים הגרמנים מעוניינים ביזמים, סטארטאפיסטים ומפתחים ישראלים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> המשקיעים הגרמנים מעוניינים ביזמים, סטארטאפיסטים ומפתחים ישראלים
המשקיעים הגרמנים מעוניינים ביזמים, סטארטאפיסטים ומפתחים ישראלים
מאת: מערכת Telecom News, 15.11.16, 22:56רוברט בוקביק
 
האקסלרטור Rent24 השיק קרן חדשה r24 בהיקף של כ-80 מיליון ש"ח וישקיע בין 200 אלף ש"ח ל-8 מיליון ש"ח במיזמים חדשים. הקרן מעוניינת ביזמים ומפתחים בשלבי פיתוח ראשונים, שמחזיקים בידם הוכחת ייתכנות למיזם ומעוניינים בשותף פיננסי חזק עם רקע וניסיון בתחום. נפתחה הרשמה.
 
Rent24, שמתמחה במתחמי עבודה ולינה משותפים באירופה, משיקה קרן הון סיכון r24 בהיקף של כ-80 מיליון ש"ח (כ-20 מיליון אירו) באמצעות תכנית האקסלרטור שלה.
 
התכנית, שתחשוף בפני הסטארטאפיסטים הישראלים את השוק הגרמני בפרט ואירופה ככלל, מציעה להם תחת קורת גג אחת מימון הנע בין 200 אלף ש"ח (50 אלף אירו) לכ-8 מיליון ש"ח (2 מיליון אירו), מקום עבודה, קשרים, פרסום, לינה ומנטורים, שילוו אותם בכל שלבי הפיתוח.

הקרן מעוניינת ביזמים, מפתחים וסטארטאפיסטים בשלבי פיתוח ראשונים, המחזיקים בידם הוכחת ייתכנות למיזם ומעוניינים בשותף פיננסי חזק עם רקע וניסיון בתחום. ועדה מיוחדת תחליט על היקף ההשקעה בסטארטאפ לאחר פגישה אישית בה תועבר להם פרזנטציה על המוצר ועל החברה.

מאחורי התכנית עומד רוברט בוקביקbukvic , (בתמונה), שהוא יזם מתחום הכלכלה השיתופית, עם ניסיון של מעל 15 שנים בניהול סטארטאפים בתחום האינטרנט והטכנולוגיה. יצוין, שרוברט היה מי שהוביל את האקזיט של איש העסקים טדי שגיא.

רוברט בוקביק, מייסד משותף ומנכ״ל r24:  " לא בכדי, הפכה ברלין בשנים האחרונות לבירת תעשיית הסטראטאפ והיזמות באירופה. זה נובע מפתיחות של המשקיעים להשקעות חדשות ולמיזמים פורצי דרך. לצערי, רוב הסטארטאפיסטים הישראלים פנו עד היום לשוק האמריקאי ולא הפנימו עד כמה המשקיעים שלנו מוקסמים מהיצירתיות והראש הישראלי.
 
הקרן שלנו תשמש קרקע רכה לאותם יזמים ומפתחים ישראלים, שיבחרו לקחת אותנו כשותפים, אנו נלווה אותם לאורך כל התהליך, אם זה ביצירת קשרים עם המשקיעים,  אם זה באמצעות המנטורים השותפים בתכנית, שנחשבים מובילים בתחומם ומתמחים בהקמת חברות, בפיתוח עסקי ובהנפקות ראשונות.
 
אנו נספק להם מקום עבודה ולינה, פרסום ולמעשה נוביל את   הסטארטאפיסטים לפריצת דרך והתמקצעות בתחומם. יצוין, שאנו מלווים מספר סטארטאפים בתחילת דרכם, כאשר הראשון בניהם הוא הסטארטאפ Advybox
 
 אני קורא ליזמים הישראלים להכיר בשוק הגרמני ולמצוא בנו שותף ראוי להתפתחותם".
 
בשנים האחרונות הפכה ברלין לבירת תעשיית הסטארטאפ והיזמות באירופה ומספר החברות המוקמות בה מידי שנה מוערך בכ-500. העיר המושכת אליה צעירים מרחבי העולם בשל פתיחות גבוהה מאפשרת קרקע פורייה לרעיונות קריאטיביים וחדשנות. עפ"י הערכות של מנהל סחר חוץ ישראל ב-2015 השקיעו משקיעים שונים כ-2.1 מיליארד דולרים בסטארטאפים שונים ברחבי העיר. זאת, לעומת מיליארד דולרים ב-2014. ממשלת גרמניה מעוניינת למנף את סצינת הסטארטאפים במדינה.
 
טופס הרשמה – כאן.
 
פרטים נוספים - כאן
 
גרמניה ישראל



 
 
Bookmark and Share