Telecom News - חדש בחיפה: אקסלרטור CityTechLab ליזמים ומפתחים בתחום ה-Smart City

חדש בחיפה: אקסלרטור CityTechLab ליזמים ומפתחים בתחום ה-Smart City

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חדש בחיפה: אקסלרטור CityTechLab ליזמים ומפתחים בתחום ה-Smart City
חדש בחיפה: אקסלרטור CityTechLab ליזמים ומפתחים בתחום ה-Smart City
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.16, 09:46יניב אסס

התוכנית, שהיא פרויקט של מט"י חיפה, TechLab Acceleration ועיריית חיפה, פתוחה ללא עלות ליזמים ומפתחים מכל הארץ. הרישום בעיצומו. על המיזם לפתור את הצרכים העירוניים של המחר כמו ניהול תחבורה, שיפור השירות לאזרח או אתגר רלוונטי אחר לחיים האורבניים.
 
הוקם בחיפה אקסלרטור מיוחד, שיעזור ליזם לממש את החלום שלו. במסגרת התוכנית, שנקראת CityTechLab, ומתמחה במיזמים בתחומים של העיר החכמה, ילמדו היזמים כיצד להוציא לפועל את הרעיון שלהם וזאת באמצעות תוכנית סדורה ומגובשת של מפגשים שבועיים הנערכים אחת לשבוע בשעות אחה"צ במשך 4 חודשים.

כל יזם יקבל ליווי צמוד ממומחים ו-15 מנטורים, שיעזרו לו לפתח את הצד העסקי, הטכנולוגי, המשפטי, הפיננסי והשיווקי.  בנוסף, יקבל היזם גישה למחלקות בעיריית חיפה ומאגרי מידע עירוניים רלוונטיים.

התוכנית תחשוף את היזם לקהילה היזמית בחיפה, תייצר לו נטוורקינג לצורך מציאת שותפים אסטרטגיים, לקוחות פוטנציאליים, שותפים אפשריים, מתמחים ומומחים בתחומו, וכמובן תכיר ותחשוף אותו אל אפשרויות המימון הקיימות החל מהמדען הראשי, דרך אנג'לים שונים ועד קרנות המתמחות בהשקעה.

המצטרפים לתוכנית יקבלו גישה לחבילות טכנולוגיה והנחה בשירותים מקצועיים משלימים. כמו כן,  יעמדו לרשות היזמים חללי עבודה משותפים, חדר ישיבות, אולם ההרצאות ואזור ההשראה לעבודה בצוות של מתחם WISE הממוקם במט"י חיפה, מרחק הליכה מתחנת הרכבת והמטרונית, וכל זאת ללא עלות. הכל כדי שהיזם יוכל לממש את הפוטנציאל הגלום ברעיון שלו, ולהפוך אותו למוצר בר קיימא.

התוכנית, שמנהלה הוא יניב אסס (בתמונה), היא פרויקט משותף של מט"י חיפה (העמותה למען היזמים בעיר), TechLab Acceleration ועיריית חיפה. היא פתוחה ליזמים מכל הארץ ללא עלות, למעט דמי הרשמה סמליים, וכן אינה דורשת מתן אחוזים או כל עלות אחרת.

אם יש לך רעיון בתחום העיר החכמה, קרי רעיון למיזם טכנולוגי הבא לפתור את הצרכים העירוניים של המחר, כגון: טכנולוגיות ניהול תחבורה ותחבורה ציבורית, אנרגיה וקיימות, ניתוח והנגשת מידע עירוני, בטיחות וביטחון סביבתי, שיפור השירות לאזרח, איכות סביבה, טיפול באשפה, דו-קיום וחיי קהילה (תרבות, ספורט ותיירות), וכל אתגר רלוונטי אחר לחיים האורבניים. הנך מוזמן להירשם – כאן עד 25.11.16.

SMART CITY
 
 
 
 
 
רשימת המנטורים



 
 
Bookmark and Share