Telecom News - אתר CrowdFunding הענק Indiegogo מצטרף לשיטה החדשה לגיוס המונים

אתר CrowdFunding הענק Indiegogo מצטרף לשיטה החדשה לגיוס המונים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אתר CrowdFunding הענק Indiegogo מצטרף לשיטה החדשה לגיוס המונים
שיטת גיוס ההמונים (CrowdFunding) החדשה בארה"ב נוחלת הצלחה מהירה, כאשר אתר גיוס ההמונים הענק Indiegogo מצטרף לרשימת הפורטלים המספקים שירותי "גיוס המונים" תמורת אחזקות (מניות) במיזמים המגייסים. האם הגיע הקץ לשיטה הישנה (של גיוס הון מההמונים תמורת מוצרים \ מתנות)?
מאת: מערכת Telecom News, 17.11.16, 20:32אינדיגוגו

בלי הרבה רעש, אתר גיוס ההמונים, אולי הגדול ביותר בעולם - Indiegogo, הצטרף שלשום לשיטת גיוס ההמונים החדשה, שהופעלה בארה"ב:שיטה של גיוס כסף ממש מההמונים (לא רק מ"משקיעים מאושרים" - Accredited Investor). זאת, תמותר אחזקות (מניות) במיזם המגייס. בארה"ב יש כבר 20 אתרי גיוס המונים מאושרים, בשיטה החדשה. 

הסבר מלא על השיטה החדשה, שהופעלה בארה"ב (ושכנראה תופעל גם בישראל בשנה הקרובה) מצוי כאן, למתעניינים.  

יש הטוענים, ששיטת גיוס ההמונים תמורת "מוצרים \ מתנות" הגיעה לסוף דרכה והשיטה המסורתית של גיוס תמורת אחזקות, זו השיטה הנכונה, גם בגיוס המונים, לאורך זמן. 

האם אתרי גיוס המונים האחרים דוגמת Kikstarter ילכו באותו כיוון? סביר להניח שכן, למרות שהם הצהירו, שכרגע זה לא מעניין אותם. כבר 55 סטארטאפים גייסו כסף במסלול החדש וקיבלו את כל האישורים הנדרשים, בתהליך המפורט כאן. סה"כ גוייסו על ידם מהציבור כ-12.5 מיליון דולרים. 

סטטיסטיקה בדבר הגיוסים בגישה החדשה לגיוס המונים ניתן למצא כאן. עד כה, 76% מהגיוסים בשיטה החדשה הם של משקיעים, שהשקיעו פחות מ-500 דולרים, הרוב השקיעו 100 דולרים במיזם. השיטה הזו נמצא כרגע בנסיקה חזקה והיא נראית מאוד מבטיחה, גם ליזמים ומפתחים ישראלים, שיכולים להשתתף בחגיגה בארה"ב.
גיוס



 
 
Bookmark and Share