Telecom News - סטארטאפ הסייבר סימטריה מציע אחריות של עד מיליון $ נגד מתקפות APT

סטארטאפ הסייבר סימטריה מציע אחריות של עד מיליון $ נגד מתקפות APT

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> סטארטאפ הסייבר סימטריה מציע אחריות של עד מיליון $ נגד מתקפות APT
סטארטאפ הסייבר הישראלי סימטריה מציע אחריות של עד מיליון $ נגד מתקפות    APT
מאת: מערכת Telecom New, 20.11.16, 15:19

Cymmetria היא הראשונה מבנין חברות אבטחת מידע, שמציעה אחריות מוצר להגנה מפני איומי APT מתקדמים.

סטארטאפ אבטחת המידע הישראלי סימטריה Cymmetria, שהוקם ב-2014  ע"י גדי עברון (CEO), דין זיסמן (CTO), אמרי גולדברג (VP Development) ואיירין אבזגאוז (VP Product), יוצאי 8200, שגייס יותר 10 מיליון דולרים ומפתח פתרונות הגנת סייבר בתחום ה-Cyber Deception, הכריז היום על צעד חסר תקדים, שבמסגרתו יעניק אחריות נגד איומי סייבר.

במסגרת האחריות יועבר ללקוחות פיצוי כספי במקרה של נזקים הנגרמים כתוצאה ממתקפת ,APT שלא זוהתה ע"י הפתרון של החברה, שהיא חברת הסייבר הראשונה המציעה אחריות מוצר להגנה מפני איומים מתקדמים מסוג APT. הצעד מדגים את הביטחון שיש לחברה ביכולת של פלטפורמת ההטעיה שלה, MazeRunner,  ליירט ולהסיט ממסלולן מתקפות APT.

האחריות כנגד איומים מתקדמים, שמציע הסטארטאפ מתבססת על ביצועי ה-MazeRunner בהגנה מפני מתקפת APT המבצעת תנועה רוחבית ברשת המטרה. אם המוצר נכשל בזיהוי APT בחלק הרשת, שמכוסה ע"י קמפיין ההטעיה של MazeRunner, האחריות של החברה -  MazeRunner Enterprise Edition Warranty תופעל, כשהיא מציעה למעשה ללקוח פיצוי כפול מעלות הרישוי השנתי, או עד לסך של 1 מיליון דולרים.

מטרת האחריות היא להשלים את מדיניות ביטוח הסייבר הקיימת של הלקוחות בסביבת סיכוני סייבר, שהופכת למסוכנת ומורכבת יותר ויותר. האחריות זמינה ללקוחות חדשים וקיימים. הגרסה החינמית של מוצר סימטריה אינה מכוסה ע"י אחריות זו.

גדי עברון: "אנו חשים בטוחים מספיק כדי לומר, שאם המוצר שלנו אינו מזהה כראוי פעילות, שהוא אמור לזהות, הלקוחות שלנו צריכים לקבל פיצוי על הנזקים, שנגרמו מכשל זה. הגיע הזמן, שתעשיית האבטחה תחל לעמוד מאחורי ההבטחות שלה ללקוחות, בכסף ולא רק בדיבורים".
 
Cyber Deception היא טכנולוגיית סייבר, שמתמקדת בפסיכולוגיה של התוקף עצמו ולא בזיהוי תקיפות המשתנות תדיר. כך, שבאמצעות טכנולוגיות וירטואליזציה, כשתוקף נכנס לרשת ומחפש מידע, שעל בסיסו יוכל להתפשט למחשבים נוספים ולמצוא את יעדו, הוא מובל למלכודות הרחק מהמידע הרגיש שחיפש, אל סביבה מנוטרת ונשלטת, מה שמאפשר להחרים את כלי התקיפה בהם השתמש ולסכל את ההתקפה. בעיני התוקף, הסביבה המנוטרת היא האמיתית.
 
Nord VPN



 
 
Bookmark and Share