Telecom News - סטארטאפ לגיטרות חשמליות מפעיל כל האפקטים המוזיקליים מהגיטרה מרחוק

סטארטאפ לגיטרות חשמליות מפעיל כל האפקטים המוזיקליים מהגיטרה מרחוק

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ לגיטרות חשמליות מפעיל כל האפקטים המוזיקליים מהגיטרה מרחוק
סטארטאפ ישראלי לגיטרות חשמליות מפעיל כל האפקטים המוזיקליים מהגיטרה - מרחוק
מאת: מערכת Telecom News, 23.11.16, 10:44דניאל שביט

ה-REVPAD  של GTC Sound Innovations הישראלי הוא מוצר חדשני, שלהערכת היזמים ואנשי מפתח בתעשייה יבצע מהפכה בעולם המוזיקה מחד ובעולם הגיטרות החשמליות מאידך.
 
הסטארטאפ GTC Sound Innovations, שיושב ביישוב בארותיים (בעמק חפר), נוסד ע"י דניאל שביט (בתמונה) ומונה כיום 8 עובדים הכוללים מהנדסי חומרה, תוכנה אלגוריתמיקה ומספר נגני גיטרה.
 
הסטארטאפ פיתח יחידת מולטי אפקט  (בתמונה למטה) עם שלט רחוק בשם RAVPAD, שמאפשר שליטה על האפקטים מהגיטרה עצמה (או מכל כלי מוזיקלי מוגבר). המוצר נבחר  ע"י מגזינים בינ"ל כחדשנות הגדולה ביותר בעולם הגיטרות החשמליות ב-25 שנה האחרונות. מדובר בפד אלחוטי המורכב על גיטרות חשמליות ומפעיל את כל האפקטים המוזיקליים ואף יותר מרחוק מהגיטרה. 
 
לכל נגן גיטרה ישנם מספר רב של אפקטים המשנים את צליל הגיטרה (דיסטורשיון, פיטצ' וכו'). אפקטים אלה מופעלים כיום ע"י לחיצה באמצעות הרגליים על מפסקים המפעילים או מבטלים את האפקט.
 
ה-REVPAD מאפשר שליטה על האפקטים ישירות מהגיטרה ללא צורך להגיע לתחנת הבסיס ומאפשר שילוב בין אפקטים דבר שאינו אפשרי כיום ללא ציוד אולפן.
 
מעבר לשליטה באפקטים, ה-REVPAD נותן שליטה מלאה במכשירים תומכי MIDI ושליטה בציוד אפקטים קיים.
 
בשל יכולות השליטה הרבות, המכשיר מאפשר הפקת צלילים ושילובי צלילים, שאינם קיימים היום בעולם הגיטרות ופותח אפשרויות מוזיקליות חדשות .
 
הסטארטאפ  סיים את פיתוח המוצר וכרגע מתחיל את המכירות הראשונות דרך ערוצי ההפצה, שהקים באירופה וארה"ב. הסטארטאפ מתכנן השקה עולמית של המוצר  בתחילת ינואר 2017. לגבי ישראל, החברה ייצרה כבר 300 מכשירים ומשווקים כבר מצויים עם המוצר בחנויות למכירת ציוד למוזיקה כמו חללית  וכלי זמר הקיימים בארץ.
 
תמונת המוצר (יחידת השליטה והפד לגיטרה):

REVPAD
 
REVPAD
 
סרטון המדגים את הפיתוח כאן:



 
 
Bookmark and Share