Telecom News - הסטארטאפ הישראלי Dronomy לרחפני בינוי זכה להשקעה מיפן

הסטארטאפ הישראלי Dronomy לרחפני בינוי זכה להשקעה מיפן

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ הישראלי Dronomy לרחפני בינוי זכה להשקעה מיפן
הסטארטאפ הישראלי Dronomy לרחפני בינוי זכה להשקעה מיפן
מאת: מערכת Telecom News, 10.12.16, 15:56אורי אפק

הפתרון מבוסס הרחפן של דרונומי מסייע לחברות בינוי לשפר את ניהול האתרים שלהן ולשלוט בפרויקטים.

Dronomy - דרונומי, סטארטאפ תוכנה, שממוקד בבניית ידע בפרויקטים של בינוי באמצעות ניתוח נתונים הנאספים ע"י רחפנים,  שהוקם ע"י אורי אפק וד"ר גיא רז, הכריז על השקעה במסגרת הסבב הראשון של קרן ההשקעות "31VENTURES" של תאגיד Mitsui Fudosan, שפועלת בשיתוף תאגיד Global Brain. סכום השקעה נותר חסוי.

שוק הבינוי מוערך ע"י הפורום הכלכלי העולמי בכ-10 טריליארד דולרים, בעוד היקף הפעילות של פתרונות מבוססי רחפנים בשוק הבינוי מוערך ע"י גולדמן סאקס ב-11 מיליארד דולרים ב-5 השנים הקרובות.

חברות בינוי, מפתחים וקבלני משנה, מתחילים להבין את היתרונות הגלומים בשימוש בפתרונות טכנולוגיה ייחודיים כחלק מהתהליך העסקי שלהם, לצורך צמצמום עיכובים המתרחשים באופן תדיר בפרויקטים, והקטנת עלויות של חריגות זמנים ויישוב סכסוכים. האחרונים מהווים חלק משמעותי מעלות כוללת של פרויקט.

Dronomy לוכדת בתדירות גבוהה נתונים ייחודיים של פרויקטים באמצעות שימוש ברחפנים אוטונומיים, ומנתחת את הנתונים כדי לשתף המידע הנוצר דרך הענן לכל הגורמים הרלוונטיים בפרויקט.

אורי אפק, (בתמונה למעלה), מנכ"ל : Dronomy "אנו גאים כי Mitsui Fudosan, דרך קרן ההשקעות שלה 31VENTURES, מצטרפת למשקיעים שלנו. אנו מקבלים משוב יוצא מן הכלל באופן עקבי מלקוחות, שחווים את מה שהפתרון שלנו עושה עבורם. כעת הדברים זוכים לחיזוק מצד אחד מהשחקנים הגדולים בשוק שלנו. היכולת שלנו לגרום לרחפנים לטוס נמוך וקרוב לאתרי בינוי, ללכוד את המידע הוויזואלי המתאים, לתרגם אותו לכדי ידע ולספק אותו ביעילות, היא מה שמבדל אותנו".

אקירה סוגוורה, מנכ"ל 31:VNETURES "לא לקח לנו זמן רב זמן לקלוט את הפוטנציאל העסקי יוצא הדופן של Dronomy, שהוביל אותנו לביצוע ההשקעה הראשונה אי פעם בחברת טכנולוגיה ישראלית. שוק הבינוי, האתגרים וההזדמנויות, שמגולמות בו, ידועות לנו היטב. התרשמנו לראות כיצד Dronomy והצוות המרשים שלה מבינים ועונים על האתגרים האלה".

סבב הגיוס יאפשר לחברה להשיק את הפתרון שלה בשוק הבינלאומי ולהזניק את היקף הלקוחות, החל מהרבעון הראשון של 2017. המשקיעים הקיימים בחברה, כולל Battery Ventures, Lool Ventures ו-Oryzn Capital, השתתפו גם הם בסבב הגיוס.

הסטארטאפ דרונומי נחשף ב-Telecom News כאן, כאן וכאן.

 

 



 
 
Bookmark and Share