Telecom News - 2 סטארטאפים מחיפה משתתפים במפגש פסגה סין-ישראל ברובוטיקה

2 סטארטאפים מחיפה משתתפים במפגש פסגה סין-ישראל ברובוטיקה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> 2 סטארטאפים מחיפה משתתפים במפגש פסגה סין-ישראל ברובוטיקה
2 סטארטאפים מחממה בחיפה בתחום הרובוטיקה וטכנולוגיות מדעיות משתתפים במפגש פסגה סין-ישראל ברובוטיקה
מאת: מערכת Telecom News, 19.12.16, 00:19FLOWMED
 
בכנס Sino-Israeli Robotics Summit משתתפים אנשי מפתח בתחום הרובוטיקה, אנשי ממשל מקומי ולאומי וחברות רובוטיקה מרחבי סין.
 
משלחת של 2 סטארטאפים מהיי סנטר וונצ'רס משתתפת בימים אלה במסגרת מפגש פסגה סין-ישראל ברובוטיקה Sino-Israeli Robotics Summit. הכנס מתקיים בחסות הממשל המקומי והלאומי (NDRC). במסגרת הכנס נחנך מכון הרובוטיקה סין-ישראל ומרכז רובוטיקה בינלאומי בגואנגזו, שהאיגוד הישראלי לרובוטיקה הוא  אחד ממייסדיו. בכנס משתתפים הסטארטאפים FlowMed ו-Rescue Dose מבית היי סנטר - Hi Center חיפה, חממה שהוקמה ב-2008.
 
היי סנטר, חברת בת של החברה הכלכלית לחיפה, מעניקה תשתיות פיזיות ומעטפת של אירועים, כנסים, הרצאות ומפגשים. פעילויות היי סנטר מיועדות לקידום היזמות הטכנולוגית בחיפה ומטרתן להנגיש תשתית יזמית מלאה ומסלולי מימון מגוונים ליזמים וחברות הפועלים מהעיר בהתאם לשלבי התפתחותם.

הסטארטאפ Rescue Dose, (תמונה משמאל), מפתח התקנים רובוטיים למילוי, שקילה וניפוק של מזרקים ושקיות עירוי. המערכת מסייעת, בין היתר, לשמור על בטיחות הצוות הרפואי והחולים ע"י הבטחת מינון מדוד ומדויק, עם מינימום מגע יד אדם.RERSCUEDOSE
 
גלעד עיני, מנכ"ל Rescue Dose: "בסין יש התעניינות הולכת וגוברת במיזמים ישראלים. השוק בסין הוא עצום ויש להם פתיחות גדולה לסטארטאפים ישראלים. הם מאוד מעריכים את החוכמה שלנו, את החדשנות, התמיכה והעידוד לחדשנות. מוצר הדגל של החברה מבטיח את בטיחות העובדים והמטופלים, וזה אחד הגורמים המושכים את הגופים הסינים שפגשנו. מחקר חדש מראה, שבארה"ב לבדה מתים מדי שנה מעל ל-250 אלף איש כתוצאה מטעויות רפואיות, חלקן נבעו בשל שגיאות מינון".
 
דניאל מסינגר, המוביל הטכנולוגי של Rescue Dose: "המוצר שלנו מסייע בפתרון לבעיה מהותית בעולם הרפואה המצריך דיוק מקסימלי. כמו כן, אנו מאפשרים מילוי מזרקים ושקיות עירוי באמצעות שיטה טכנולוגית מהפכנית של התקנים רובוטים המייתרים את הצורך ביד אדם בכל הנוגע לעיסוק עם חומרים רדיואקטיבים ורעילים".
 
הסטארטאפ FlowMed, (תמונה למעלה), הוקם ב-2012 ע"י אהוד נקש, ומפתחת מערכת רובוטית לאספקה רציפה של תמיסות רפואיות בניתוחים. אספקת התמיסה בניתוחים נעשית כיום בתהליך ידני הגורם לתקלות ועיכובים בכ-25% מהניתוחים".
 
יעל מיטלמן, מנכ"לית  היי סנטר וונצרס: "2 הסטארטאפים, שנבחרו לייצג  את ההייטק הישראלי, צמחו בהי סנטר ונצ'רס.  Rescuedose שהתה בעבר בהיי-סנטר כחברה במסלול חממת המדען וכיום כחברת פורטפוליו הממשיכה ליהנות מתשתיות התמיכה בדגש על פיתוח עסקי בינלאומי וחשיפה למגוון משקיעים".

סין ישראל
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share