Telecom News - פורסמו תוצאות הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

פורסמו תוצאות הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> על סדר היום >> פורסמו תוצאות הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי
כך, מה שהיה הוא מה שיהיה. אלה האחראים אישית להידרדרות של האיגוד, נבחרו שוב. ה"מורדים", שחשבו שניתן לשנות את המצב מבפנים, נוכחו לדעת (שוב), שזו מחשבה נאיבית ביותר. כך, נשארנו במצב, שבו "החברים, העובדים, בני המשפחה והספקים" בוחרים זה את זה.
מאת: אבי וייס, 22.12.16, 09:00הנבחרים

אמש פורסמו תוצאות הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי. הפרוטוקול המלא נמצא כאן למתעניינים.

לסיכום קצר של הבחירות: השתתפו בבחירות 104 חברים (שיעור הצבעה נמוך של 40%) ונבחרו 3 המועמדים הבאים (בתמונה משמאל): נאווה גלעד-שלומוביץ, לביא שיפמן ואייל דרורי.

לגבי השניים הראשונים, זו בחירה חוזרת שלהם (הם היו בוועד המנהל היוצא) ואייל דרורי מחליף את ד"ר אלון הסגל, שפרש מהוועד המנהל ולא התמודד שוב. 

3 המועמדים, שזכו ב-3 המקומות הראשונים, יכהנו קדנציה מלאה של 3 שנים, לצד שאר חברי הוועד המכהנים: בת שבע אנגלברג-בר, נתן גביש, מני לוי, יעקב נבות, פרופ' קרין נהון ועו"ד דור נחמן.

3 "המורדים", ש"פוצצו" את הסבב הראשון של הבחירות, שהתנהלו בכאוס (חברי האיגוד, שהגישו מועמדות גם בבחירות החוזרות לוועד המנהל: יהודה דויטש, רועי שלומי וחיים ליטבין), שהאמינו (משום מה), שניתן לשנות את האיגוד מבפנים, נוכחו לדעת (שוב), שבמבנה העקום הקיים של האיגוד וחבריו, זה בלתי אפשרי. למי שלא הבין, שיקרא בעיון את המאמר: הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט: כמו "הבחירות לוועד נמל אשדוד".

בבחירות, שהתקיימו כעת, בדיוק כמו בכל מסעי הבחירות הקודמים, "ועדת הבחירות" אינה מעמידה לרשות המועמדים את קובץ הבוחרים (שם, טלפון, מייל), על מנת לאפשר להם פנייה ישירה לבוחרים וקיום הליך בחירות הוגן, דמוקרטי ופתוח. "ועדת הבחירות" גם לא בודקת, שבני משפחה, ספקים, קבלנים ועובדים שכירים של האיגוד, לא מצביעים בבחירות לחברי הוועד המנהל (כי זה ניגוד אינטרסים מובהק וסותר במפורש את הנחיות משרד המשפטים לניהול עמותות ציבוריות).

כך, אלה האחראים על ההידרדרות באיגוד, בזבוז כספי ציבור, הפקעות מחירים, התעלמות מתלונות (למשל נגד המנכ"ל) והחלטות מוטעות, ימשיכו בתפקידם, "כאילו כלום".

"הקליקה" ניצחה וזה היה ברור לי עוד לפני הבחירות, כשרשימת הבוחרים הקטנה היא בפועל רשימה של אנשים המקורבים זה לזה, בין שהם בני משפחה, עובדים, ספקים קבלנים וסתם "מקורבים לצלחת".

בכמות כל כך קטנה של חברים וכמות כה זעירה של מצביעים (104 חברים סה"כ, כשההצבעה אינה דורשת שום מאמץ מהמצביע, כי היא מתבצעת האינטרנט, בזמנו הפנוי של המצביע), זה די ברור כשמש, שייבחרו רק מי ששייכים ל"קליקה", שמטרתה לשמר את הקיים ו"לחיות טוב" על חשבון כספי הציבור, בלי שום חשבון
איגוד האינטרנט הישראלי



 
 
Bookmark and Share