Telecom News - חשיפת סטארטאפ שמתכוון לשנות את עולם הכושר בגישת ה-Smart IoT

חשיפת סטארטאפ שמתכוון לשנות את עולם הכושר בגישת ה-Smart IoT

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> חשיפת סטארטאפ שמתכוון לשנות את עולם הכושר בגישת ה-Smart IoT

סטארטאפ ישראלי חדש בשם הייפיט (Hyfit) מפתח את מוצר הכושר הראשון המאפשר למתאמנים את היכולת להתאמן ולנטר את האימון שלהם בכל מקום.
מאת: מערכת  ,Telecom News 28.12.16, 09:50
גיא Hifit
 
 ​נולד
Hyfit​ - ​​הייפיט, סטארטאפ ​ישראלי חדש שממתכוון לשנות את עולם הכושר. המיזם ממוקד ​על פיתוח ​רצועות כושר חכמות, ​שתיתנה למתאמנים את היכולת לנטר את האימון שלהם בכל מקום, מהלך, שלטענת החברה, יגביר את המוטיבציה לאימון.
 
המיזם, שהוקם ע"י ​גיא בר (בתמונה משמאל) ​יחד עם שותפים מאנגליה, ​גייס כבר השקעה בקרב המעגל הקרוב ועובד כרגע על גיוס SEED של חצי מיליון דולרים​.​ המיזם נמצא גם במגעים מול המדען הראשי וחברות כושר ענקיות כגון TechnoGym האיטלקית.​
 
שוק ​מוצרי הכושר מוערך ע"י ​מומחים בכ-​5 מיליארד דולרים, בעוד היקף הפעילות של פתרונות מבוססי ​ניטור בשוק ​המנטרים מוערך ע"י חברת ​סטסיסטה ב-​12 מיליארד דולרים בשנה הנוכחית.
 
חברות ​ספורט, ​יזמים ​וסטארטאפים בתחום הכושר, מתחילים להבין את היתרונות ​המובהקים בשימוש בפתרונות טכנולוגיה ייחודיים כחלק מהתהליך העסקי שלהם, לצורך ​הגברת ה​מוטיבציה לאימון גופני.​
 
ג'יימס פארק, מנכ"ל חברת פיטביט: "יש 2 סיבות לכך, שפיטביט כ"כ הצליחה. הראשונה היא השם, והשנייה היא, שהצלחנו לגרום לאנשים לקום מהספות ולהתחיל לרוץ באמצעות ניטור".
 
​הייפיט מתכוונת לעשות את אותו הדבר לעולם מוצרי הכושר. ​בזמן שחברות גדולות בתחום מפתחות את ציוד הכושר של העשור הבא, סטארטאפ ישראלי מנסה לעשות זאת בצורה שונה וייחודית.

גיא בר, מנכ"ל ​:Hyfit "אנו גאים​ לפרסם כתבה ראשונה על הייפיט ולהיחשף ב-Telecom News. צברנו המון עניין ופידבקים חיובים עבור המיזם,​ מה שמגביר את ההתרגשות עבור מה שמצפה לנו. למדנו, שאנשים מאוד מעוניינים בפידבק קלורי, וזה אבן היסוד של המיזם שלנו.
 
עם גיא בר ניתן ליצור קשר כאן, עבור שיתופי פעולה אסטרטגים וחוות דעת לפרויקט החדש הזה.

כושר




 
 
Bookmark and Share