Telecom News - סטארטאפ קרדיטפלייס רכש חשבוניות מעסקים קטנים/בינוניים ב-80M ש"ח

סטארטאפ קרדיטפלייס רכש חשבוניות מעסקים קטנים/בינוניים ב-80M ש"ח

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סטארטאפ קרדיטפלייס רכש חשבוניות מעסקים קטנים/בינוניים ב-80M ש"ח
סטארטאפ הפינטק קרדיטפלייס רכש חשבוניות מעסקים קטנים/בינוניים ב-80 מיליון ש"ח
מאת: מערכת Telecom News, 29.12.16, 10:35ירון סבאן

קרדיטפלייס היא פלטפורמת השקעות מסוג "עמית לעמית", שמאפשרת  לעסקים קטנים ובינוניים לנצח את "השוטף פלוס" ולמשקיעים לרכוש חשבוניות הממתינות לתשלום (שוטף פלוס), שמופקות ע"י ספקים של חברות גדולות ויציבות, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה ולקבל תשואה גבוהה בהשקעה לטווח קצר, לרוב בין 30 ל-90 יום.

סטארטאפ הפינטק קרדיטפלייס (CreditPlace) המפעיל את זירת הפקטורינג הדיגיטלית הראשונה בישראל, מדווח על רכישת חשבוניות מעסקים קטנים ובינוניים ב-80 מיליון ש"ח, מתוכם נרכשו חשבוניות בהיקף 15 מיליון ש"ח ב-3 החודשים האחרונים.

קרדיטפלייס מפעיל פלטפורמת השקעות מסוג "עמית לעמית" (Peer-to-Peer) המאפשרת למשקיעים לרכוש חשבוניות הממתינות לתשלום (שוטף פלוס), שהופקו לספקים של חברות גדולות ויציבות, חברות ממשלתיות ומשרדי ממשלה. עד כה בוצעו בזירת קרדיטפלייס כ-1,400 עסקאות ונחסכו מעל 107 אלף ימי אשראי במשק עבור בתי עסק, שהפיקו חשבוניות לתאגידים ממשלתיים, ציבוריים ופרטיים גדולים דוגמת קרן קיימת לישראל, סנו, שירותי בריאות כללית, פרטנר, ואקרשטיין.

קרדיטפלייס, שהודיע בספטמבר 2016 על גיוס של 6 מיליון ש"ח, מאפשר למשקיעים לקנות חוב ולרכוש חשבוניות המופקות ע"י חברות יציבות הקיימות לפחות 3 שנים, מפיקות הכנסות של יותר מ-3 מיליון ש"ח ועברו תהליך חיתום קפדני.
 
ההשקעה נעשית באמצעות זירת מסחר מתקדמת בכתובת www.creditplace.co.il בה מוצגות החשבוניות, שבית העסק מעוניין למכור באופן המאפשר למשקיעים לבחור את תיק העסקאות המתאים להם. עפ"י המודל של קרדיטפלייס, בית העסק המוכר את החשבונית מקבל תשלום במועד של "שוטף 0" ואילו המשקיעים מקבלים בתוך עד 4 חודשים את החזר השקעה בתוספת תשואות ידועות מראש. כל כספי המשקיעים של קרדיטפלייס מוגנים ונמצאים בנאמנות ע"י זיו האפט נאמנויות מקבוצת פירמת רואי החשבון BDO זיו האפט.
 
ירון סבאן, (בתמונה), מנכ"ל קרדיטפלייס: "עסקים קטנים ובינוניים בארץ קורסים תחת עול השוטף פלוס. משמעות השוטף פלוס היא, שהעסקים הקטנים והבינוניים מממנים בפועל את החברות הגדולות. קרדיטפלייס מתקנת את העיוות הזה ע"י חיבור בין עסקים קטנים ובינוניים ומשקיעים פרטיים.

החיבור, שאנו יוצרים, מאפשר לבעלי העסקים לגוון את מקורות האשראי שלהם, לנהל את העסק בביטחון ובנוחות ולנצח את השוטף פלוס.

לאזרחי ישראל אנו מייצרים אפיק השקעה המשלב תשואה גבוהה קצרת מועד עם ביטחון של אפיק סולידי, נוחיות של ערוץ נזיל ויתרון של זירת מסחר דיגיטלית מאובטחת וקלה לשימוש. אנו שמחים, שהציבור מצטרף למהפכת השוטף אפס ולוקח חלק בכלכלה החדשה".

 
חיסכון



 
 
Bookmark and Share