Telecom News - 11 סטארטאפים חשפו פיתוחיהם באירוע סיום מחזור במיקרוסופט אקסלרטור

11 סטארטאפים חשפו פיתוחיהם באירוע סיום מחזור במיקרוסופט אקסלרטור

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> 11 סטארטאפים חשפו פיתוחיהם באירוע סיום מחזור במיקרוסופט אקסלרטור
11 סטארטאפים חשפו את פיתוחיהם באירוע סיום מחזור במיקרוסופט אקסלרטור
מאת: מערכת Telecom News, 18.1.17, 21:33אירוע הסיום אקסלרטור מיקרוסופט
 
באירועSpot On  ראשון מסוגו למשקיעים, יזמים, מפתחים ובכירים בתעשיית ההייטק מהארץ והעולם הציגו 11 מיזמים המפתחים טכנולוגיות לעידוד המהפכה הדיגיטלית בתעשייה המסורתית. בתום 4 חודשים בלבד, גייסו הסטארטאפים סכום כולל של 18 מיליון דולרים.
 
מיקרוסופט אקסלרטור Microsoft Accelerator ערכה הערב את אירוע Spot On הראשון מסוגו בעולם. 11 סטארטאפים, שהשתתפו בתוכנית ההאצה של מיקרוסופט, הציגו באולם East בתל-אביב את המוצרים והשירותים הטכנולוגיים שלהן לעידוד המהפכה הדיגיטלית בתעשייה המסורתית. את האירוע פתחה שרלוט ירקוני, סגנית נשיא מיקרוסופט Azure, שהציגה את הפעילות האסטרטגית של מיקרוסופט בענן בעולם.
 
עד היום מיקרוסופט ערכה 8 אירועי Demo-Day, בהם הציגו סטארטאפים ממגוון תחומים. השנה, חנכה החברה אירוע Spot On ראשון מסוגו, שבו הציגו חברות Round A את פעילותן כדי למנף הזדמנויות עסקיות ומכירות של המוצרים שפיתחו. לאירוע הגיעו כ-350 משקיעים ובכירים בתעשיית ההיטק מישראל ומהעולם.
 
מיקרוסופט משקיעה ידע ומשאבים כדי להבטיח ערך גבוה עבור יזמים וחברות במהלך תוכנית האצה של 4 חודשים, שכוללת ייעוץ מאנשי מקצוע בכירים בענף, תשתיות פיזיות וטכנולוגיות ומגוון שיתופי פעולה עם חברות גלובליות וגופים המציעים הדרכה ותוכניות המשך.
 
נבות וולק, (בתמונה למעלה משמאל), מנכ"ל מיקרוסופט אקסלרטור ישראל: "אני נרגש לחנוך את אירוע Spot On הראשון מסוגו בו אנו שמים דגש על מיזמים עם מוצרים קיימים, שמגיעים להישגים בין לאומיים כבר עכשיו. החברה תמיד עודדה שיתופי פעולה, עוד מעידן המחשב האישי בו שיתפה פעולה עם יצרני חומרה וספקי תוכנה, עד היום כאשר אנו משתפים פעולה על גבי הענן.  

אנו רואים באקסלרטור מנוע שיתוף פעולה לטווח ארוך בינינו ובין חברות צומחות. במסגרת תכנית ההאצה האחרונה, השתתפו החברות ב-4 אירועי לקוחות גלובליים, שארגנה מיקרוסופט, ובמהלכם נחשפו ל-60 לקוחות ושותפים פוטנציאליים. לפני שהחברות המציגות באירוע היום נכנסו לתוכנית הן גייסו בממוצע כ-2.2 מיליון דולרים. היום בתום 4 חודשים בלבד, הן גייסו סכום כולל של 18 מיליון דולרים".
 
רשימת הסטארטאפים שחשפו פיתוחיהם:
Aidoc - פיתח מערכת תמיכה לרדיולוגים, שנועדה לעזור להם להתמודד עם ערימות המידע המתקבלות ולהתמקד במידע הרפואי החשוב ביותר.
Equalum - פיתח טכנולוגיה ה"מדברת" עם כל טכנולוגיות מאגרי הנתונים (Databases) הקיימות, וחוסכת לארגונים זמן וכסף הכרוכים ביצירת ממשק ביניהם.
Agrint - פיתח חיישן זעיר המתברג לכל עץ ומסוגל לזהות את החתימה האלקטרונית הייחודית של מזיקים כאשר הם חודרים לעץ ע"י אבחון תדרי המזיק וניקוי ה"רעש הסביבתי" הקיים בכל עץ.
Guardian - פיתח טכנולוגיה אופטית ההופכת מכוניות לבטוחות יותר, כולל מנגנון למניעת שכיחת ילדים ברכב נעול.
InSoundz - משפר את האופן, שבו אנו חווים צלילים בשידורים חיים.
Fenror7 - חברת סייבר. פיתחה מנוע ייחודי לזיהוי תנועה רוחבית של תוקפים והאקרים בארגון דרך Lateral movement detection, שמציע זמן גילוי וזיהוי הקצר ב-90% ועומד על 24 שעות בלבד.
 LoomSystems- פיתח מערכת המבוססת על בינה מלאכותית, לניתוח אוטומטי ומהיר של נתוני הפעילות בתשתיות IT ואפליקציות בארגונים.
N2W Software – ספק מוביל לפתרונות גיבוי ושיחזור מידע בתשתיות מחשוב ענן.
Noobaa - מפתח תשתית ענן מבוססת קהל ומספקת שירות ענן למדיה, בדגש על ענן היברידי.
Solebit – חברת אבטחת סייבר.
Tonkean – מפתח כלי ניהולי המציג את המצב האמיתי בחברה, מכל מקורות המידע.

ההרשמה למחזור הבא באקסלרטור של מיקרוסופט נפתחה - כאן
 
מיקרוסופט



 
 
Bookmark and Share