Telecom News - סימן מעודד לתושבי ויזמי ראשל"צ: נפתח מתחם יזמים בראשל"צ - TecHome

סימן מעודד לתושבי ויזמי ראשל"צ: נפתח מתחם יזמים בראשל"צ - TecHome

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> סימן מעודד לתושבי ויזמי ראשל"צ: נפתח מתחם יזמים בראשל"צ - TecHome
סימן מעודד לתושבים, ליזמים ולמפתחים בראשון לציון: נפתח מתחם יזמים חדש בראשון לציון - TecHome
מאת: מערכת Telecom News, 21.1.17, 18:09ראשון לציון HUB

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בארץ עם כרבע מיליון תושבים, חסרה נוכחות מאסיבית של תעשיית ההייטק הישראלית. בעוד תוכניות ארוכות טווח לפיתוח הנושא מופקדות בעירייה עבור העשור הקרוב, הביקוש מלמטה של יזמים ומפתחים מתחיל לבצבץ על פני השטח.

מתחם היזמים Techome הוא אות מעודד לתושבי האזור, שאולי מצביע על תחילתה של מגמה לפיתוח ההייטק בעיר הגדולה. המתחם נועד לספק מענה לצורך של יזמים מקומיים, מראשון לציון וסביבתה, למקום עבודה נוח, חסכוני וגמיש, וליצירת קהילה תומכת ליזמות ועסקים בצמיחה.

המתחם הוקם ע"י ניר מילמן, יזם הייטק, שמאחוריו מספר מיזמים והשקעות בינלאומיים, בהם פיתוח טכנולוגיה פורצת דרך לאוטומציה של שיווק רב ערוצי. הוא מתכוון להעניק מהניסיון שלו בתחומי ניהול הפיתוח, השיווק וגיוס המשקיעים, לטובת החברים ב-Techome.

ב-Techome ימצאו יזמים חלל עבודה שיתופי, משרדים קטנים להשכרה ותמיכה של שירותים משלימים. בנוסף, הקהילה המתרחבת של יזמים במקום נהנית גם מהרצאות של מובילים בתחום ומקשרים לחברות ותעשיות אחרות הפועלות בעיר, וכן למשקיעים. המתחם פתוח ליזמי הייטק וכן למפתחים ויזמים קטנים בתחומים משיקים.

Techome מצטרף למגמה הולכת ומתרחבת של חללי עבודה להשכרה. רק לאחרונה נחנך מתחם חדש של Merkspace בקריית עתידים בת"א.

מילמן: "כתושב העיר, מאז ומתמיד החברות שלי פעלו בראשון לציון מתוך ציפייה ורצון לקדם קהילת הייטק משגשגת. לצערי הדבר לא קרה. אין סיבה, שבעיר הרביעית בגודלה בישראל לא יהיו מקומות ליזמים בהם הם יכולים לפרוח ולהגיע להישגים בארץ וברמה הבינלאומית. לכן, הוקם Techome, והביקוש בהחלט מצדיק את הדברים.

כבר כעת אנו רואים ביקוש נרחב ורצון של רבים לקחת חלק במה שאנו בונים כאן. כחלק מכך אנו בוחנים הרחבה של החלל כדי לאכלס יותר יזמים ולאפשר יותר אפשרויות של השכרת משרדים.

אני מזמין את כל מי שרוח היזמות נושבת בו ומכוון להצלחה להצטרף ל- Techome - היעד הוא לייצר קהילה חיה ותומכת של יזמים, שבסופו של דבר, גם תתרום לעיר ולתושבים שבה".

קהילת Techome בפייסבוק - כאן.
 
מתחם עבודה ראשון לציון



 
 
Bookmark and Share