Telecom News - הסטארטאפ הישראלי יאגו IAGO: לשוחח עם כל מלון באמצעות בוט בפייסבוק

הסטארטאפ הישראלי יאגו IAGO: לשוחח עם כל מלון באמצעות בוט בפייסבוק

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ הישראלי יאגו IAGO: לשוחח עם כל מלון באמצעות בוט בפייסבוק
הסטארטאפ הישראלי יאגו IAGO: לשוחח עם כל מלון באמצעות בוט בפייסבוק
מאת: מערכת Telecom  News, 23.1.17, 20:43IAGO
 
הסטארטאפ חתם על הסכם שיתוף פעולה עם החברה הכלכלית של התאחדות המלונות, על הפצת הפלטפורמה שלו לבתי המלון בארץ. עולם הבוטים מציע הזדמנות אמיתית לקדם את תהליך התקשורת בין מלונות לבין אורחיהם.
 
לפני פחות משנה, הכריזה פייסבוק על פתיחת פלטפורמת המסנג'ר שלה למפתחי בוטים. הסטארטאפ יאגו IAGO, שהמנכ"ל שלו רון לוינסון וסמנכ"ל השיווק הוא מיכאל פינגרוט, שהוקם ב-2015 ופעיל בארה"ב ובישראל, משנה את הדרך בה מלונות מתקשרים עם אורחיהם בזמן אמת בצורה אוטומטית ויעילה.
 
החברה פיתחה בוט לתקשורת של אורחי המלון עם צוותי המלון. זאת, כדי להחליף את שיטות התקשורת הישנות של הגעה לדלפק הקבלה או חיוג למרכזיה לצורך בירור מידע.
 
על אף שאפליקציות מסרים הפכו לערוץ התקשורת המרכזי עבור מיליארדי אנשים ברחבי העולם, ועל אף שתקשורת עם אורחים מהווה פעילות חשובה עבור המלונות, עד היום לא התאפשר לאורחים לשלוח הודעות מיידיות לצוות המלון עם שאלות ובקשות מיוחדות.
 
באמצעות חיבור הבוט של IAGO לדף הפייסבוק של המלון, אורחים יכולים לפנות אל המלון בהודעת צ'אט ובשפה טבעית לחלוטין כדי לקבל מענה במגוון רחב של נושאים.
 
במסגרת ההסכם, שנחתם עם החברה הכלכלית של התאחדות המלונות, תוצע הפלטפורמה של IAGO עבור Facebook Messenger לחברי ההתאחדות בתנאים מיוחדים.
 
מלונות קטנים מ-100 חדרים יזכו לקבל את הפלטפורמה בחינם, בעוד שמלונות גדולים יותר יזכו להתנסות בפלטפורמה בחינם למשך חודשיים ויקבלו הנחה של 50% מגובה התשלום החודשי במהלך השנה הראשונה.
 
מיכאל פינגרוט: "אנו מאמינים, שעולם הבוטים מציע הזדמנות אמיתית לקדם את תהליך התקשורת בין מלונות לבין אורחיהם ולהעלות את שביעות הרצון שלהם. אנו שמחים על הבעת האמון של התאחדות המלונות בפלטפורמה שלנו ובטוחים, שמלונות ישראל יפיקו את המיטב מהכלי החדש, שיעמוד לרשותם".
 
אבי אגאג'ני, יו"ר החברה הכלכלית של התאחדות המלונות: "בחנו את הפלטפורמה החדשה ומהר מאוד התברר, שזהו שירות נהדר לאורחים, שמגדיל את שביעות רצונם ומשפר את התקשורת בין הצדדים.
 
האורחים שואלים על אטרקציות תיירותיות באזור, על פאבים, מוזיאונים, מסעדות ודרכי תחבורה, על שעות הארוחות בבית המלון, שעות הצ'ק אאוט ואפילו מחירי לילה נוסף. אפשר לשאול את כל השאלות הללו ואחרות בנוחות מכל מקום ובכל שעה, והמענה אוטומטי ומיידי".

עדכון 11.8.17, 10:35הצ'אט בוט, שכבר אומץ כאמור ע"י "התאחדות המלונות בישראל", פועל במספר רשתות ומלונות בארץ, דוגמת מלון מרגוזה ביפו. פיילוטים ראשונים נעשו גם ב"מלון שנקין" בתל אביב, במלון "ארמון הירקון" ו"אחוזת אוהלו" בצפון, ואף במספר מלונות בארה"ב (בסן פרנסיסקו ובניו יורק).


IAGO
 

 



 
 
Bookmark and Share