Telecom News - WTF-Where To Find-People&Places-אפליקציה לאיתור אנשים ועסקים

WTF-Where To Find-People&Places-אפליקציה לאיתור אנשים ועסקים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> WTF-Where To Find-People&Places-אפליקציה לאיתור אנשים ועסקים
מאת: מערכת Telecom News
26/01/17,  13:19
מטרת / הייעוד של התוכנה: אפליקציה חברתית של הסטארטאפ הישראלי gowayu, (היו"ר - דן ברכה), שמכילה את ס"ה היכולות של אפליקציות פופולריות רבות כדי לאפשר לכל משתמש לאתר בזמן אמיתי את מיקום חבריו בכל העולם כמו גם עסקים. זאת, במקום אפליקציות נפרדות לכל מטרה.
שם התוכנה: Where to Find - People & Places
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד
בחינם לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: העולם משתנה. המשתמשים הפסיקו להוריד אפליקציה ייעודית לכל רעיון נקודתי, טוב ככל שיהיה. הם מוחקים מיידית אפליקציות שמשמשות לשימוש ספורדי, פעם בכמה שבועות ומעיפים מיד אפליקציה הדורשת מתן הרשאות חודרניות.

האפליקציה הסינית המובילה בתפיסת One Stop Shop היא WeChat עם 800 מיליוני משתמשים. היא מבצעת את היכולות של כמה אפליקציות: העברת מסרים כגון Whatsapp, הזמנת מונית כמו Gett, תשלומים עירוניים וממשלתיים, שיחות וידאו וקול דוגמת Skype ועוד.
 
האפליקציה WTF עושה מה שכמה אפליקציות מפורסמות ממנה עושות, ביתר יעילות ותוך דילוג על בעיות אבטחת מידע, שנוצרות ממידע עודף ומיותר הנדרש מהמשתמש לאפשר בכל הורדת אפליקציה.
 
השאלה הראשונה שכל משתמש שואל את חברו בשיחת הטלפון היא: "איפה אתה?"
 
האפליקציה מאפשרת לכל משתמש לאתר בזמן אמיתי את מיקום חבריו, קרובים ורחוקים ברחבי העולם. 
 
המפתח - "חכמת ההמונים"
האפליקציה מראה בזמן אמיתי להיכן נוהרים ההמונים ומאפשרת למשתמש לבחור איפה הוא רוצה להיות, במקום צפוף - "לראות או להיראות" או במקום מבודד ורומנטי. ניצול "חכמת ההמונים" ע"י האפליקציה מבטיח לראות עסקים סביב המשתמש, עפ"י אלגוריתם המותאם אישית, שמדרג את העסקים ומציג את 10 העסקים הטרנדים בקרבת המשתמש, או בכל מקום בעולם תוך שימוש במנוע חיפוש פשוט ונוח למשתמש.
 
בתי העסק מקבלים פלטפורמת פרסום, שמאפשרת העלאת מבצעים ללא הגבלה, בניית מעגל לקוחות מבוסס משתמשי אמת בעלי פרופיל facebook, יכולת ניווט המבוססת על יישום הניווט הנמצא במכשיר המשתמש, דירוג ועוד.
 
עבור המשתמש המעוניין להסתתר ולא להיות מוצג על המסך, נבנתה במיוחד יכולת INCOGNITO ההופכת אותו למטוס חמקן או "דנידין, הרואה ואינו נראה".
 
האפליקציה זכתה בפרס "האפליקציה פורצת הדרך באמריקה הלטינית".

WTF

 
 מסך WTF
                                     
 
 
 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share