Telecom News - אקסלרטור ישראלי יושק באוסטרליה בפארק שמוקם בהשקעה של 5 מיליארד $

אקסלרטור ישראלי יושק באוסטרליה בפארק שמוקם בהשקעה של 5 מיליארד $

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> אקסלרטור ישראלי יושק באוסטרליה בפארק שמוקם בהשקעה של 5 מיליארד $
אקסלרטור ישראלי ראשון באוסטרליה יושק בפארק מדע חדש בסידני, שמוקם בהשקעה של 5 מיליארד דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 31.1.17, 08:00PRESENTENSE

האקסלרטור  - Sydney Science Park PresenTense-Accelerator  Hub   יכלול, בין היתר, ליווי אישי של מנטורים, יועצים עסקיים ורשת של מומחים מתחומי הטכנולוגיה, הפיתוח והעיצוב מישראל.
 
מדובר בתוכנית האקסלרציה הראשונה של ישראל באוסטרליה, שבימים אלה מנהיגה תכנית לאומית בנושא חדשנות ומעמיקה בשל כך את הקשרים שלה עם קהילת היזמות וההייטק הישראלית.

כחלק מכך חברה ממשלת אוסטרליה למתחם העבודה SOSA בתל-אביב להקמת ה-"Landing Pad" עבור סטארטאפים אוסטרלים, בו הם יכולים להיחשף לאקוסיסטם היזמות וההייטק הישראלים.

כעת, חברו גורמים ממשלתיים ועסקיים לארגון PresenTense, להנגשת יזמות חברתית, שפועל להנגשת יזמות בפריפריה החברתית והגיאוגרפית בישראל ובעולם, כדי להקים את האקסלרטור הישראלי הראשון ביבשת.

אוסטרליה שואפת גם היא להפוך יזמות לנגישה עבור כלל חלקי האוכלוסייה, ומכאן נוצר החיבור הטבעי עם הארגון, שהפעיל למעלה מ-40 אקסלרטורים בפריפריות גיאוגרפיות וחברתיות, כולם מתוך תפישה ולפיה יזמות היא כלי לחיזוק הכלכלה המקומית, להעשרת חיי הקהילה ולמתן פתרונות לסוגיות מרכזיות בחברה הישראלית.
 
בראש הפרויקט להקמת האקסלרטור הישראלי בלב מערב סידני, עומד, כאמור, ארגון PresenTense בשיתוף עם חברת יזמות הנדל"ן Celestino, שעובדת בימים אלה על הקמת SSP (Sydney Science Park) - פארק סידני למחקר ופיתוח בלב מערב סידני, לחדשנות בתחומי תעשייה, חינוך ועסקים, שישתרע על פני למעלה מ-280 דונמים ובהשקעה של כ-5 מיליארד דולרים ובתוכו יפעל האקסלרטור בשמו - Sydney Science Park PresenTense-Accelerator Hub.
 
על אף מיקומו של האקסלרטור באוסטרליה, משתתפי התכנית מאוסטרליה יזכו לקבל את אותה החוויה, שחווה סטארטאפיסט היושב בישראל, וייחשפו לידע והיכולות של ארגון PresenTense בתחום הנגשת היזמות. הודות למודל האקסלרטור והמתודולוגיה הייחודיים, יזכו המשתתפים לחיבור לכלל החומרים המקצועיים ולבסיסי המידע בישראל, יעברו סדנאות לפיתוח אקוסיסטם ליזמות, ולמעטפת מותאמת אישית לצרכי המיזם, שכוללת צוות מנטורים ויועצים עסקיים מתחומים שונים, שילוו את המשתתפים כבר משלב ה-seed ועד למינוף העסק לשלב האסטרטגי הבא.
 
פארק המדע החדש של סידני צפוי להיבנות כעיר של ממש, שתהווה מוקד משיכה בינלאומי למחקר ופיתוח ותספק כ-12 אלף מקומות עבודה מבוססי ידע. בתוך כך, האקסלרטור הישראלי, יהווה מגדלור לחדשנות בפארק המדע, ולמעשה יאפשר לסטארטאפים הממוקמים בסידני לקחת חלק באופן מקוון, במודל האקסלרטור הייחודי של ארגון PresenTense בישראל.
 
גיא שפיגלמן, מנכ"ל ארגון PresenTense: "פארק המדע המתהווה של סידני הוא פרויקט עם ראייה עתידית, שיש לו פוטנציאל להעלות על נס את כל הנושא של חדשנות ויזמות במערב סידני ואף מעבר לה. אנו גאים לשתף פעולה עם Celesetino ולספק נגישות לידע וליכולות הישראליות בהקשר של תפעול אקסלרטורים ובניית מערכות של יזמות חברתית, שלה היכולת לספק פתרונות חדשניים לבעיות החברה ברמה המקומית".
 
ג'ון וסלו, מנכ"ל Celesetino: "השותפות, שנרקמת כאן, מחברת ישירות בין פארק המדע של סידני למערכת החדשנות הישראלית, באמצעות הנגשת תכנית ההאצה שלPresenTense  ברמה עולמית. כך, שתהיה זמינה למשתמשים גם בסידני. עסקים, והעוסקים בחדשנות בכלל, שיבואו במגע עם הארגון, יצאו נשכרים ויזכו להיחשף לכמות הידע והמומחיות שלו בתחום היזמות. אנו מתרגשים מהאפשרות לחבור לחברה כה דינמית ובעלת יכולות העצמה ופיתוח ברמה הגבוהה ביותר".
 
ג'ון אג'אקה, השר לשוויון חברתי בממשלת New South Wales: "השינויים והחדשנות המובלים ע"י ארגונים דוגמת PresenTense, הופכים את העולם לנגיש יותר ומכיל יותר. שותפות זו היא בשורה אדירה עבור אנשינו, הן ברמה הקהילתית והן ברמה הכלכלית, שכן משמעותה היא, שיזמים מקומיים יחוברו ליזמים מובילים ברמה העולמית, וביחד יוכלו לייצר אין ספור הזדמנויות, שייטיבו עם כל חלקי החברה על שלל צרכיה".

PRESENTENSE


SSP



 
 
Bookmark and Share