Telecom News - דניאל מלכה מונה למנכ"ל IBM Israel

דניאל מלכה מונה למנכ"ל IBM Israel

דף הבית >> מינויים >> דניאל מלכה מונה למנכ"ל IBM Israel
דניאל מלכה מונה למנכ"ל IBM Israel
מאת: מערכת Telecom News, 31.1.17, 20:39דניאל מלכה

IBM הודיעה על מינויו של דניאל מלכה למנהל הכללי של פעילות יבמ בישראל. דניאל מלכה, משנה למנכ"לIBM  ישראל, יחליף את המנכ"ל המקומי היוצא, ריק קפלן. המינוי ייכנס לתוקף ב-1.2.17.

דניאל מלכה הצטרף ל-IBM ב-1996, ומילא שורת תפקידי ניהול בכירים בתחומי השירותים והמכירות בישראל ובצרפת. ב-3 השנים האחרונות הוא תיפקד כמשנה למנכ"ל החברה בישראל והוביל את מערך המכירות של החברה. קודם ל-IBM הוא עבד באחת מחברות האינטגרציה המובילות בצרפת.

מלכה הוא בעל תואר ראשון בהנדסה מהטכניון בחיפה ותואר שני במנהל עסקים מ-Henley Business School בלונדון.

דניאל מלכה: "היה לי הכבוד ללוות את ריק קפלן וליהנות מניסיונו העשיר בזירה הבינלאומית. אין ספק, שבזכות יכולותיו ועבודתו הקשה הועמקה נוכחותה של IBM בישראל. אני מודה לו ולמטה העולמי על הבעת האמון. כמי שעלה לישראל בגיל 18 עם חלומות גדולים, זהו כבוד גדול עבורי להוביל את פעילותה של IBM בישראל וזהו בהחלט מעמד מרגש. הטכנולוגיות הקוגניטיביות ומערכות הענן של IBM, בשילוב ההון האנושי הקיים בחברה והחדשנות של מעבדות המחקר והפיתוח, הם שיובילו להמשך צמיחתה של החברה בישראל בשנים הבאות".
 
ריק קפלן: "לפני 5 שנים הגעתי מארה"ב לישראל ושמתי לעצמי כיעד לחבר את ישראל ל-IBM העולמית. לאחר עבודה אינטנסיבית, בעזרת עובדים מצוינים, שליוו אותי ב- IBMישראל, היעד הושג באופן, שיישא פרי עוד שנים רבות קדימה. יותר מכל, חימם את ליבי לראות כל יום מחדש את המקצוענות והאחווה ב-IBM ישראל לצד היצירתיות ושיתוף הפעולה עם לקוחותינו ושותפינו העסקיים. אמשיך להיות שגריר נאמן של ישראל במטה החברה וברחבי העולם.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות כדי להודות לדניאל מלכה, שהיה יד ימיני לאורך שנותיי כאן, וסייע בהובלת השינוי והצמיחה של IBM ישראל, ולאחל לו הצלחה רבה בתפקיד משמעותי זה".

צילום תמונה עליונה: מירי דוידוביץ'.
פרחים וברכות
 צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share