Telecom News - רמי עמית מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי ומנהל מוצר ברדקום

רמי עמית מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי ומנהל מוצר ברדקום

דף הבית >> מינויים >> רמי עמית מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי ומנהל מוצר ברדקום
רמי עמית מונה לסמנכ"ל טכנולוגיות ראשי ומנהל מוצר ברדקום
מאת:מערכת Telecom News, 7.2.17, 19:54רמי עמית

חברת רדקום הודיעה היום על מינויו של רמי עמית לתפקיד סמנכ"ל הטכנולוגיות הראשי (CTO) ומנהל המוצר. רמי  יפעל לקידום החברה בשוק אבטחת השירות בפתרונות NFV וייקח חלק בעיצוב האסטרטגיה הטכנולוגית של החברה ובחזון שלה להבטיח לספקיות שירותי תקשורת פתרון , שניתן להרחבה, ומבוסס תוכנה כדי להבטיח חווית משתמש.

לפני הצטרפותו לרדקום כיהן רמי כמנהל הנדסה ב-Cisco NFV BU. לפני Cisco, הוא היה ה-CTO של Jungo, ספקית תוכנה לספקיות שירות בפס רחב, היה ממייסדי פתרונות Surf & Call, שנרכשה מאוחר יותר ע"י CosmoCom, והיה העובד הראשון בחברה החלוצה בתעשיית ה-VoIP, VocalTec, בה הוא נחשב לאחד מהממציאים הראשונים של ה-VoIP.

רמי הוא בעל תואר בהנדסת חשמל מאוניברסיטת תל-אביב.
 
ירון רבקאי, מנכ"ל רדקום: "אני נרגש לצרף את רמי לרדקום. לרמי יש תמהיל ייחודי של ידע אודות שוק התקשורת לצד מנהיגות טכנולוגית הנפרסת לרוחב תעשיית התקשורת והטלפוניה עד לווירטואליזציית הרשת. עם מיומנות בהובלת מוצר ופיתוח טכנולוגי עבור פריסות CSP בקנה מידה גדול עבור לקוחות top-tier, אני בטוח, שמנהיגותו הטכנולוגית תשפר את הפתרון שלנו, ה-MaveriQ, בעוד אנו מצפים להמשיך להשיא ערך נוסף ללקוחות".

רמי עמית: "אני נפעם להצטרף לרדקום. תעשיית התקשורת נמצאת בתקופה של מעבר מהיר לפתרונות מבוססי תוכנה ואני מאמין, שלרדקום יש פתרון ייחודי וחדשני, שמשנה את שוק הבטחת השירות המסורתי ונותן יתרונות לספקיות שירותי תקשורת בעוד הן מתחילות לעבור ל-NFV. אני מצפה לעבוד עם צוות החברה כדי לקדם את הפתרון שלנו".
 
פרחים וברכות 
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share