Telecom News - הקיבוצים בעוטף עזה נכנסים להייטק - יערכו תחרות סטארטאפים

הקיבוצים בעוטף עזה נכנסים להייטק - יערכו תחרות סטארטאפים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הקיבוצים בעוטף עזה נכנסים להייטק - יערכו תחרות סטארטאפים
הקיבוצים בעוטף עזה נכנסים להייטק - יערכו תחרות סטארטאפים
מאת: מערכת Telecom News, 14.2.17, 14:09אופיר ליבשטיין
 
הזוכה במקום הראשון בתחרות יקבל 100 אלף ₪. ההרשמה למיזמים, יזמים ומפתחים בעיצומה.
 
קיבוצי עוטף עזה יערכו ב-19.2.17 תחרות בין סטארטאפים, כשהזוכים יוכלו להשתלב באזור עם סיוע בהשקעות ורכישת שירותים. הודות למיקום באזור עדיפות, הזכאים יוכלו לקבל מימון של 75% מהמדען הראשי לצורך הפיתוח.
 
התוכנית היא פרי שיתוף פעולה של איגוד התעשייה הקיבוצית, התנועה הקיבוצית, חממת SouthUp  וגורמים פילנטרופיים מסאן דייגו, שמעניקים סיוע, ליווי ואת קשריהם בקליפורניה.
 
התחרות תערך במכללת ספיר בשעות אחר הצהריים בהשתתפות נציגים מהקיבוצים ומתחום ההייטק וישתתפו בה כ-25 סטארטאפים מתוכם יבחרו 8 שיוזמנו להשתתף בתוכנית התפתחות של שנתיים. הזוכה במקום הראשון בתחרות יקבל 100 אלף ש"ח לפיתוח הסטארטאפ באזור.
 
לינק להרשמה למיזמים, יזמים ומפתחים – כאן.

אופיר ליבשטיין, (בתמונה), יו"ר תוכנית המשתלה, ששותפה בארגון התחרות וחבר קיבוץ כפר עזה: "התרחבות הקיבוצים לתחום ההייטק מייצרת מקור חדש לצמיחה וחדשנות ותייצר מקומות תעסוקה חדשים לכוח אדם איכותי. כיום תושב של האזור, שרוצה לעסוק ולהתפתח בתחומים אלה, צריך במרבית המקרים לנסוע או לעבור לאזור המרכז. אנו רוצים להפוך את הכיוון. כך, שמהמרכז יעברו אלינו".

עדכון 20.2.17, 10:55: רובוט לניהול מרכזי הפצה זכה במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים של עוטף עזה:  4צעירים מחבל אשכול, שמפתחים רובוט לניהול מרכזי הפצה, הם הזוכים במקום הראשון בתחרות הסטארטאפים של עוטף עזה. לירון רייזר, תומר עמית, איתמר לוי ואוליבייר חדד, הקימו את הסטארטאפ "ביוניק הייב", שמפתח את הרובוט, שיודע להתאים את עצמו למרכזים לוגיסטים קיימים ולחסוך בכוח אדם. הם קיבלו את הפרס של 100 אלף ש"ח לקידום פיתוח הסטארטאפ במסגרת החממה בנגב המערבי.


הזוכים


תחרות סטארטאפים



 
 
Bookmark and Share