Telecom News - נחשפה הפלטפורמה הגדולה בעולם ל-POC ליזמים ולחברות הגדולות ביותר

נחשפה הפלטפורמה הגדולה בעולם ל-POC ליזמים ולחברות הגדולות ביותר

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> נחשפה הפלטפורמה הגדולה בעולם ל-POC ליזמים ולחברות הגדולות ביותר
באירוע המשקיעים הגדול ביותר (אלפי משקיעים מהארץ והעולם), שהיה אי פעם בעולם (ובישראל), כך לדברי ג'ון מדבד, מנכ"ל OurCrowd, נחשפו עשרות סטארטאפים מהפורטפוליו של OurCrowd ובתוכם חברת ההזנק Proov, שמזנקת בהצלחה עם פלטפורמת ה-POC שלה. 
מאת: אבי וייס, 16.2.17, 14:10PROOV

חברת ההזנק Proov היא אחת מעשרות חברות ההזנק בפורטפוליו של OurCrowd, שנחשפו באירוע הענק (פרטים נוספים על האירוע בהמשך), שהתקיים היום בבנייני האומה בירושלים, בתמיכת ראש העיר ניר ברקת.

הייחוד של חברת ההזנק Proov: היא פיתחה את פלטפורמת ה-PoC (ר"ת: Proof of Concept) הגדולה ביותר בעולם, שיש עליה כבר כ- 600 סטארטאפים (מהם כ-150 מריצים ממש כעת PoC), וכ-100 חברות ענק מהארגונים הגדולים ביותר בעולם (לרבות חברות וארגונים מ-Fortune 100). 

תומר שוורצברג (בתמונה משמאל, מצד שמאל) מנהל פיתוח עסקי של Proov וסטיב אלבז (בתמונה משמאל, מצד ימין), סגן נשיא לפיתוח עסקי של Proov, הציגו והדגימו את ההתקדמות הרבה של המערכת, שפותחה ע"י Proov. לאחרונה, הושקה גרסה חדשה של המערכת עם מראה חדש, UI מתקדם וידידותי יותר ותמיכה פונקציונלית בדרישות רבות, שהגיעו מהנסיון, שנצבר בהפעלת המערכת.

המודל העסקי מבוסס על כך, שהיזמים, שנרשמים למערכת (ועוברים סינון לפני הכניסה) בוחרים מה-MarketPlace הקיים במערכת את סוג ה-PoC, שהם רוצים לבצע ואת החברות, שעל הפלטפורמות שלהן הם רוצים להתסות. התשלום יהיה בין 1,000 ל-3,000 דולרים עבור PoC ליזמים.

החברות משלמות ל-Proov עבור השירותים, שהם מספקים, והשירות המרכזי הוא היכולת לבחון במהירות פתרונות של סטארטאפים עוד לפני שהארגונים הגדולים פוגשים אותם, ולראות הלכה למעשה אם הפתרון של הסטארטאפים הללו מתאים למה שיש בארגון , שנכנס לפטפורמה הזו ולצרכים הספציפיים של הארגון. 

תומר שוורצברג: "אנו אחרי גיוס של שלב A של 7 מיליון דולרים וכעת אנו מונים כ-40 איש. צמחנו במהירות בשנה האחרנה, גם בגלל הגיבוי החזק, שיש לנו מ-OurCrowd.

ליזמים, המערכת שלנו זו הדרך הכי מהירה להתנסות ב-PoC על פלרפורמה אמיתית וחיה של ארגונים גדולים מכל העולם ולראות את הישימות וההתאמה של הפתרון שלהם מול הצרכים האמיתיים של הארגונים והחברות הללו.

הסטארטאפים לא מתחייבים מולנו ואנו לא לוקחים מהם עמלות או אחוזים, אם הם חותמים בעקבות ה-PoC הסכם עם הארגון עליו הם התסו, או מקבלים השקעה מהארגון עליו התנסו במערכת שלנו.

היזמים, למעשה, מקבלים מאתנו סימולטור ענק הפועל בכל תחום, בגלל ההיקף הגדול והמגוון של החברות הגדולות בעולם, שהצטרפו למערכת שלנו. כך, בבת אחת כל ארגון יכול לבחון כמה פתרונות במקביל, על המערכת הפנימית שלו, שהותאמה לצרכי הסימולציה במערכת שלנו.

הסטארטאפים יכולים להתנסות במערכת בין שבועות עד חודשים ויקבלו את כל התמיכה מהארגון עליו הם מתנסים וגם מאתנו. כך, שהם יגיעו לפתרון הטוב ביותר, שהם יכולים לפתח. זה Win-Win לכל מי שנמצא במערכת שלנו".

בהערת אגב נציין, שלמערכת של Proov יכולים להיכנס סטארטאפים שיש להם כבר מוצר ראשוני עובד. ליזמים וסטארטאפים שטרם פיתחו מוצר, הפתרון לבנייה מהירה ונכונה של מוצר נמצא במקום אחר, ב-TLV-Generator, שמניע את הרעיון עד ל-MVP ב-120 יום.

חשיפת המיזם של Proov ביחד עם עוד עשרג'ון מדבדות מיזמים, מתוך הפורטפוליו של OurCrowd, התקיים באירוע המשקיעים הגדול ביותר, שנעשה אי פעם בעולם ובישראל (כך לדברי היזם הסדרתי, המשקיע, הרוח החיה והמנכ"ל של OurCrowd - ג'ון מדבד, בתמונה משמאל). האירוע התקיים היום בבניני האומה בירושלים בהשתתפות של כ-6,000 משקיעים ויזמים (מהם קרוב ל-5,000 משקיעים, שהגיעו מ-82 מדינות מרחבי העולם). הגיעו כ-200 מנכ"לים של חברות וארגונים רב לאומיים וגדולים וכמובן משלחות רבות מכל רחבי הגלובוס. באירוע הרצו מעל ל-100 מרצים, נחשפו ביחד עם כ-250 חברות הון סיכון ,ששיתפו פעולה באירוע, מעל ל-300 סטארטאפים.

באירוע הוצגו 10 הטרנדים הטכנולוגיים המובילים בעולם לשנה הקרובה, כסיוע למשקיעים להחליט במה להשקיע בשנה הקרובה. הפירוט נמצא כאן, למתעניינים.

OurCrowd, שהחלה את דרכה ב-2013, מונה כיום מעל ל-17 אלף משקיעים (מ-112 מדינות), 400 מיליון דולרים מנוהלים כיום בהשקעות על ידה, 110 חברות הזנק זכו עד כה להשקעה במערכת המיוחדת הזו ב-4 מסלולי השקעות, 31 אקזיטים עד כה. בהחלט מספרים מרשימים ביותר, ליוזמה בת 4 שנים בלבד. 
PROOV



 
 
Bookmark and Share