Telecom News - ד"ר יניב ארליך "האקר הגנום" מונה לקצין המדע הראשי ב-MyHeritage

ד"ר יניב ארליך "האקר הגנום" מונה לקצין המדע הראשי ב-MyHeritage

דף הבית >> מינויים >> ד"ר יניב ארליך "האקר הגנום" מונה לקצין המדע הראשי ב-MyHeritage
ד"ר יניב ארליך "האקר הגנום" מונה לקצין המדע הראשי ב-MyHeritage
מאת: מערכת Telecom News, 23.2.17, 11:23ד"ר יניב ארליך
 
ד"ר יניב ארליך, מדען DNA בעל שם עולמי שזכה לכינוי "האקר הגנום", מונה לקצין המדע הראשי של,MyHeritage  שפועלת ב-190 מדינות וב-42 שפות ומנהלת את המאגר הגדול בעולם של אילנות יוחסין ומציאת קשרי משפחה נשכחים.
 
ד"ר ארליך יעמוד בראש תחום המדע של מחלקת ,MyHeritage DNA שמאפשרת לבסס את חקר ההיסטוריה המשפחתית על תשתית מדעית באמצעות בדיקה גנטית, לאתר קרובי משפחה לא ידועים ולספק דו"ח מקיף על מוצאם האתני של הנבדקים. 
 
ארליך הוא בעל שם עולמי בתחום הגנטיקה המשמש כפרופסור באוניברסיטת קולומביה וחבר במרכז הגנום ניו יורק. הוא הקים את מאגר DNA.LAND וזכה בפרסים רבים על חדשנות במחקרי אוכלוסיה, אחסון ד.נ.א ונושאי מחקר נוספים. הכינוי "האקר הגנום" הוצמד לו בכתבה:

Privacy protections: The genome hacker במגזין Nature הודות ליכולתו לפצח מידע נסתר באמצעות הד.נ.א.

ד"ר ארליך: אני שמח להצטרף ל-MyHeritage ולהעמיד לרשותה את ניסיוני המדעי לטובת מיליוני משתמשי החברה. אני מצפה לפתח במסגרת תפקידי אפיקים חדשים בגנטיקה ולהעניק למשתמשים כלים שימושיים ויצירתיים, באמצעותם יוכלו לרתום לטובתם את התגליות המדעיות האחרונות".

גלעד יפה, מייסד ומנכ"ל מיי הריטייג': "הצטרפותו של ד"ר ארליך לצוות הניהולי ומומחיותו בגנטיקה חישובית בתחומים המשתלבים עם ההיסטוריה המשפחתית, תספק את הבסיס המדעי המוצק לשירות ה-DNA של החברה. אנו מחוייבים לספק ללקוחות את תוצאות ה-DNA המדויקות ביותר ולאפשר להם ללמוד יותר על עצמם. ד"ר ארליך יוביל צוות מדענים מהשורה הראשונה להשגת מטרה זו".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share