Telecom News - נפתחה הרשמה למחזור ראשון לאקסלרטור GatIT בקרית גת ל"עיר חכמה"

נפתחה הרשמה למחזור ראשון לאקסלרטור GatIT בקרית גת ל"עיר חכמה"

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתחה הרשמה למחזור ראשון לאקסלרטור GatIT בקרית גת ל"עיר חכמה"
נפתחה הרשמה למחזור ראשון לאקסלרטור GatIT בקרית גת ל"עיר חכמה"
מאת: מערכת Telecom News, 23.2.17, 13:09GATIT

עיריית קרית גת קוראת למפתחים, ליזמים וסטארטאפיסטים בתחום ה"עיר החכמה" להצטרף למחזור ראשון של האקסלרטור במרכז היזמות העירוני, לבחון וליישם מיזמים על תשתיות העיר החכמה ב'כרמי גת'. 'כרמי גת' היא מהשכונות הראשונות בארץ המבוססת כולה על תשתיות העיר החכמה.
 
בקרית גת נבנות עשרות אלפי יחידות דיור ברובע מגורים חדש כרמי גת ובתוך שטחי העיר במסגרת ההתחדשות העירונית. רובע המגורים כרמי גת הנבנה בימים אלה מבוסס כולו על תשתיות טכנולוגיה של "עיר חכמה". 'כרמי גת' בקריית גת היא מהשכונות הראשונות בישראל המבוססת כולה על תשתיות העיר החכמה. בפרויקט ההולך ונבנה בימים אלה עתידות להיבנות 7,500 יחידות דיור בשטח כללי הנאמד במאות דונמים.

תכניות הפיתוח והתשתיות של הרובע מותאמות להטמעת הטכנולוגיה וחברת TELEMATICS נבחרה במכרז לייעץ ולהוביל את נושא הקמת התשתיות והטמעתן .המערכות תיתנה מענה כולל לתושב ושירותים מקוונים בכל תחומי הפעילות המוניציפליים השונים. כל מוסדות הציבור והחינוך יפעלו על פלטפורמות טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות מעבר מידע בין כל הגורמים ובינם לבין התושבים.
במסגרת זו מזמינה מנהלת פרויקט 'כרמי גת' יזמים צעירים, מפתחים, סטארטאפיסטים וחברות, להצטרף לתנופת ההתחדשות באזור במסגרת האקסלרטור החדש GatIT המתוכנן להתניע את המחזור הראשון שלו בחודשים הקרובים.

GatIT קורא לסטארטאפים טכנולוגיים בתחומי העיר החכמה: החניה, תחבורה, ביטחון ואבטחה, זיהוי ודיווח על מפגעים, זיהום אוויר, אירועים ציבוריים וכן לפיתוחים בתחומי: חיסכון אנרגטי, חינוך לסוגיו, בינוי וספורט להגיש את מועמדותם לתוכנית. בבסיס הרעיון יוכל כל תושב או מבקר לקבל מידע הנחוץ לו ולתקשר עם העיר בנושאים רבים דוגמת: חניה, תחבורה, הכוונה, סכנה, מידע עירוני אישי כמו גם בנושאי ביטחון ואבטחה, מפגעים, זיהום אוויר, אירועים ציבוריים, חיסכון אנרגטי, בינוי, ספורט ועוד.

האקסלרטור GatIT יפעל במסגרת מרכז יזמות HUB)) ההולך ונבנה בימים אלה בקריית גת, ומזמין סטרטאפיסטים מהעיר וסביבתה להצטרף למחזור הראשון.

היזמים, שייבחרו לקחת חלק באקסלרטור, יזכו ליעוץ והכוונה מקצועיים מחברות מובילות במשק, שקבעו את מושבן בפארק התעשייה בעיר וכן חברות המתמחות בתחום ערים חכמות.

כמו כן, יזכו המשתתפים ללווי מקצועי ממנטורים, שנרתמו לתוכנית, בתחומים פיננסיים, משפטיים, פטנטים, שיווק, פיתוח עסקי, פרזנטציה ועמידה בפני קהל. הצטרפות לתכנית אינה כרוכה במתן אחזקות או תמלוגים וההשתתפות היא בעלות סמלית.

בשל הקושי בהתקשרות בין סטארטאפים וחברות לבין עיריות בישראל, בתוכנית יושם דגש על חיבור יעיל ובכך מציעה עיריית קריית גת מענה לאתגר המרכזי בביצוע פיילוט בתחום הערים החכמות. משתתפי התוכנית ייהנו בתמיכה בביצוע פיילוט במסגרת פרויקט 'כרמי גת' תוך שימוש בתשתיות מתקדמות ומערכות מחשוב עדכניות.

האקסלרטור של קרית גת GatIT ינוהל על ידי טל כתרן, יזם סידרתי בזכות עצמו, שהקים עד כה 7 אקסלרטורים בישראל  כמו למשל TLV - GENERATOR, ומסייע בהקמת תכניות דומות בחו"ל.

התוכנית תחתם באירוע דמו דיי Demo Day)) בפני חברות בוגרות מתחום הערים החכמות, ותאפשר שיתופי פעולה פוטנציאליים עם קרנות השקעה ומשקיעים פרטיים.

פרטים והרשמה:https://www.gatit.co.il
בנייה



 
 
Bookmark and Share