Telecom News - נפתח רישום למיזמים מישראל לתחרות האקסלרטור מארה"ב AlphaLab Gear

נפתח רישום למיזמים מישראל לתחרות האקסלרטור מארה"ב AlphaLab Gear

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> נפתח רישום למיזמים מישראל לתחרות האקסלרטור מארה"ב AlphaLab Gear
נפתח רישום למיזמים מישראל לתחרות האקסלרטור האמריקאי AlphaLab Gear
מאת: מערכת Telecom News, 7.3.17, 22:09משה פורת

תחרות Alpha Lab Hardware Cup בתחום החומרה מגיעה לראשונה לארץ לסיבוב מוקדמות לסטארטאפים ישראלים. יזמים ומפתחים יתחרו על השקעה של 50,000 דולרים ופרסים נוספים בשווי של כ-200,000 ₪. בין הנושאים: Medical Device, מכוניות אוטונומיות, IoT, רובוטיקה, Wearable, מדפסות תלת מימד, רחפנים, סנסורים, Consumer electronics - מוצרי צריכה, CleanTech.

תחרות הסטארטאפים בתחום החומרה Hardware Cup מגיעה לישראל ותקיים סיבוב מוקדמות לסטארטאפים ישראלים. התחרות מבית היוצר של האקסלרטור AlphaLab Gear מתקיימת זו השנה השלישית ולראשונה פורצת את גבולות ארה"ב.

החברות הזוכות ב-Hardware Cup ברחבי העולם תתחרינה על השקעה של 50,000 דולרים ופרסים נוספים בשווי של כ-200,000 ₪. יזמים ומפתחים יתחרו על השקעה של 50,000 דולרים ופרסים נוספים בשווי של כ-200,000 ₪: המיזמים שיזכו בתחרות, ישתתפו בגמר העולמי, שייערך ב-19.4.17 בארה"ב, בפאנל המשקיעים למחרת ובאפשרות להצטרף למאיץ בארה"ב.

ההרשמה ל Hardware Cup ישראל 2017 תיסגר ב-17.3.17. חבר שופטים עצמאי, שהורכב מבכירים מתעשיית החומרה וההשקעות בישראל, יבחר את המיזמים שיעלו לגמר, שייערך במיקרוסופט R&D Center בהרצליה פיתוח ב- 27.3.17.

יזמים מכלל תחומי החומרה יכולים לפנות במייל עם תמצית מנהלים ל-hardwarecup2017@gmail.com

AlphaLab Gear – אקסלרטור, שמקורו בפיטסבורג, מציג את החידושים האחרונים בתחום החומרה ופתוח לסטארטאפים בשלבים הראשוניים בעלי מוצר מוחשי אחד לפחות. בשנים קודמות זכו בתחרות ה-Hardware Cup חברת Lucid שפיתחה מצלמת תלת מימד ו-Curb שפיתחה מערכת לניהול תצרוכת האנרגיה הביתית.

משה פורת, (בתמונה), יזם ונציג התחרות של AlphaLab Gear  בישראל: "כשמדברים על הסטארטאפ ניישן תשומת הלב מוענקת לחברות מתחום התוכנה. אולם, לצד כל האפליקציות והתוכנות פורצות הדרך המפותחות בארץ יש גם תעשיית חומרה ענפה. אני מכיר את הקשיים האדירים העומדים בפני היזמים בתחומי החומרה מההיבט הטכנולוגי, דרך ההיבט העיצובי, ועד אתגרי הייצור וגיוס המשאבים, ומשוכנע, שצריך לסייע גם להם בתמיכה וביצירת אקוסיסטם. יש היום מאות מאיצים בתחומי התוכנה אך לא בתחום החומרה, ושיתוף הפעולה עם Alphalab Gear וה-Hardware Cup בא לסייע ולקדם תחום זה בישראל".

אילנה דימונט, מנהלת בפועל של AlphaLab Gear: "הפכנו את ה-Hardware Cup מרעיון בלבד ועד לתחרות בינלאומית תוך 3 שנים בלבד. הזינוק המשמעותי הזה לא היה קל והוצפנו בפניות משותפים פוטנציאליים ברחבי העולם. אנו נרגשים במיוחד,שחברות מישראל תשתתפנה השנה כי שחשוב לנו להעצים את הסטארטאפים בתחום החומרה. זה מעורר השראה לראות את קהילת החומרה הבינלאומית מתכנסת ותומכת".
 
Alphalab



 
 
Bookmark and Share