Telecom News - קרן מיראז' והמכללה למינהל תענקנה 25,000 דולרים לסטודנטים יזמים

קרן מיראז' והמכללה למינהל תענקנה 25,000 דולרים לסטודנטים יזמים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> קרן מיראז' והמכללה למינהל תענקנה 25,000 דולרים לסטודנטים יזמים
קרן מיראז' והמכללה למינהל תענקנה 25,000 דולרים לסטודנטים יזמים 
מאת: מערכת Telecom News, 13.3.17, 20:14מענק

הן תזנקנה סטארטאפים של סטודנטים ישראלים לשוק האמריקאי במסגרת קול קורא לכלל הסטודנטים בארץ, שנמצאים בשלבי הקמת הסטארטאפ שלהם. הגשת המועמדות בעיצומה.

קרן מיראז' (Merage) האמריקאית חברה למרכז לחדשנות במסלול האקדמי המכללה למינהל, כדי לפתוח את השוק האמריקאי ליזמים צעירים מהאקדמיה הישראלית.

במסגרת קול קורא, שמיועד לכלל הסטודנטים בישראל מכל המוסדות האקדמיים, ייבחרו מיזמים מובילים, שיקבלו מקרן מיראז' 25,000 דולרים, טיסה לארה"ב והשתתפות בתוכנית Innovation Bridge Program היוקרתית, שמלווה ומבססת את סטארטאפים מישראל בשוק האמריקאי ומעניקה ליזמים הצעירים כלים לגיוס ההון הראשוני וביסוס הפעילות.

10 מיזמים נבחרים ישולבו בתוכנית ההזנקה של קרן מיראז' לסטארטאפים, שכוללת סדנאות וליווי מנטורים מחברות וארגונים מובילים במשק הישראלי.

בתום התהליך תיערך תחרות, שבה יזכו 3 מיזמים למלגה מלאה בעלות של 25,000 דולרים לתכנית של קרן מיראז - Innovation Bridge Program. במסגרת התוכנית המשתתפים יעברו הכשרות נרחבות בניהול משא ומתן, יזמות, ניהול עסקי, שיווק ומיתוג, נטוורקינג ועוד, שמועברים ע"י מרצים בארה"ב, הכל כדי להכינם לפעילות בשוק האמריקאי.

בנוסף, המיזם הזוכה במקום הראשון, יקבל גם מענק של 10,000 דולרים לבנייה וביסוס של תוכנית עסקית.

השופטים בתחרות: אורי ויינברגר, מנכ"ל חממת The Time מקבוצת מקאן העולמית, אסתר ברק לנדס, מנכ"לית חממת הטכנולוגיה מקבוצת נילסן העולמית, אילנית קבסה, מנהלת יחידת החדשנות בקבוצת אסם-נסטלה, עו"ד נועם שפלטר המנהל את פעילות קרן מיראז בישראל ופיונה דרמון, מנכ"לית ושותפה בקרן ההון סיכון JVP.

פרופ' כרמלה יעקובי וולק, סגנית נשיא לחדשנות במכללה למינהל: "האקדמיה הישראלית נמצאת בתהליך שינוי, שכולל הבנה, שיש לשים דגש על מיומנויות חיים כגון עבודה בצוות וחשיבה יצירתית על חשבון ידע תיאורטי. לכן, חברנו לקרן מיראז' כדי לקדם את תחום יזמות הסטודנטים בישראל, ליצור אקוסיסטם חדשני המחבר בין תעשיה ואקדמיה ולאפשר להם מסלול המראה לשווקים הגלובליים ולשוק האמריקאי בפרט".

ישי אייזיק, מנהל קרן מיראז': "התחרות באה לעולם כי האתגרים העומדים בפני יזמים צעירים גדולים בהרבה בהשוואה ליזמים בוגרים. זוהי תופעה עולמית, אבל היא בולטת במיוחד בישראל. אנו מפסידים אנשים טובים ומוכשרים, רק כי הם חסרי ניסיון ולא מכירים את האנשים הנכונים.

סטודנטים המעוניינים להגיש מועמדות לתחרות מוזמנים לעשות זאת עד 31.3.17 -  כאן.
 
 עדכון 16.3.17: כל מי שמחפש מידע על סטארטאפים (לכל צורך) יכול לקבל פרופיל ראשוני שלהם באתר Zirra, אתר ניתוח כלכלי ושיווקי של סטארטאפ ישראלי בשם זירה, שמספק שירות כזה (המידע הבסיסי בחינם). זאת, בנוסף למידע המעניין שמספק (גם כן מידע בסיסי בחינם) סטארטאפ ישראלי מצליח אחר בשם SimilarWeb. כך, המידע הרגיש על מיזמים בישראל הופך לנגיש לכולם וגלוי, לא רק ל-VC ומשקיעים פרטיים. 
 



 
 
Bookmark and Share