Telecom News - משקיעים מסין ישקיעו באפליקציות/מיזמים מישראל בתחום התיירות והטיולים

משקיעים מסין ישקיעו באפליקציות/מיזמים מישראל בתחום התיירות והטיולים

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> משקיעים מסין ישקיעו באפליקציות/מיזמים מישראל בתחום התיירות והטיולים
משקיעים מסין ישקיעו באפליקציות/מיזמים מישראל בתחום התיירות והטיולים
 מאת: מערכת Telecom New, 15.3.17, 11:28

עדכונים בתחתית הכתבה.טיול
 
כנס המשקיעים ייערך בהובלת מתן וילנאי, שגריר ישראל בסין לשעבר. הרישום למפתחים וליזמים בעיצומו.
 
משלחת של משקיעים סינים בתחום ההייטק מגיעה לישראל כדי להשקיע בסטארטאפים מקומיים, בין המיזמים, שמעניינים את הסינים, פיתוחים מתחומי הטיול ותיירות. המפגש עם המפתחים והיזמים הישראלים ייערך במסגרת כנס GMIC (ג'ימיק) הסיני בהובלת מתן וילנאי, שגריר ישראל בסין לשעבר.
 
בין המיזמים הישראלים, שמתחרים על תקציבי השקעות של מאות מיליוני דולרים, הסטארטאפ CNature, שמסייע באפליקציה בחינם שלו לאייפון ולאנדרואיד לאתר מידע על מיני צמחים וחיות, שנתקלים בהם בעת טיולי טבע. הפיתוח מאפשר למטיילים סקרנים ללמוד על העולם כשהם נתקלים בחי או צומח ולא יודעים מה להקליד כדי לקבל מידע אודותיו. בעזרת שילוב של מיקום וזיהוי תמונה מתאפשר לבצע חיפוש חזותי בין מינים החיים באזור ולקבל את המידע בזמן אמת. אם לא ניתן לצלם את האובייקט בגלל חיות, שנמצאות בתנועה או מרחק, אפשר להיעזר ברשימת מינים, שחיים במקום, ולבחור מתוכה. לסינים הערכה רבה לטבע והם חובבי טיולים וטכנולוגיה.
 
פיתוח נוסף היא אפליקציית התיירות Sidekix, שמציעה שירות ניווט בתוך ערים, שמאפשר לחוות אותן בדרך מהנה. מסלול ההליכה נקבע ע"י שכלול דרוגים של אתרי תיירות ועסקים בעיר ועל בסיס המלצות בלוגרים. גם מקומיים יוכלו לחוות את העיר בדרך חדשה לגמרי ולגלות אטרקציה מלהיבה המסתתרת ממש מעבר לפינה.
 
כנס GMIC  יתקיים ב-22.3.17 במרץ בהאנגר 11 בנמל תל אביב. בנוסף ליזמים ישראלים ייקחו חלק בכנס חברות בינלאומיות וסיניות.
 
ניר דשטי, מארגן כנס ג'ימיק: "לסינים הערכה רבה לסטארטאפים ישראלים מאחר שאנו יזמים, שאינם פוחדים לטעות, זאת, בשונה מהתרבות המחושבת יותר שהם מכירים. גם היכולת הישראלית לאלתר תוך כדי תנועה נתפסת כיתרון להאצת סטארטאפ, שדורש מהיזם תגובה מהירה ואינטואיטיבית".
 
פרטים והרשמה - כאן.

עדכון 16.3.17: כל מי שמחפש מידע על סטארטאפים (לכל צורך) יכול לקבל פרופיל ראשוני שלהם באתר Zirra, אתר ניתוח כלכלי ושיווקי של סטארטאפ ישראלי בשם זירה, שמספק שירות כזה (המידע הבסיסי בחינם). זאת, בנוסף למידע המעניין שמספק (גם כן מידע בסיסי בחינם) סטארטאפ ישראלי מצליח אחר בשם SimilarWeb. כך, המידע הרגיש על מיזמים בישראל הופך לנגיש לכולם וגלוי, לא רק ל-VC ומשקיעים פרטיים. 

עדכון 23.3.17, 11:29: היזמית ליאת זכאי נבחרה ע"י המשקיעים הסינים כבעלת המיזם הישראלי המבטיח, במסגרת כנס ג'ימיק. היא פיתחה בעזרת טכנולוגיה של ראייה ממוחשבת את "דונדה", מנוע חיפוש לאתרי קניות המאפשר להציג מוצרים שעשויים לענין את הגולשים על בסיס מראה חזותי וכתוצאה מכך להגדיל את המכירות ברשת. המיזם ייצג את ישראל בתחרות סטארטאפים בינלאומית בארה"ב.
 
מיזמים נוספים, שהגיעו לשלב הגמר בתחרות, הם "ארוס" הפועל בתחום המציאות רבודה ומאפשר לשתול אובייקטים וירטואליים בעולם האמיתי כדי להפוך אותו לחווייתי יותר, ו"לוגינו" העוקב אחר מכולות בים וביבשה כדי לאתר עיכוב כתוצאה משינוי בלתי מתוכנן.
 
 

 

טיול
 
 
 



 
 
Bookmark and Share