Telecom News - האקסלרטור SigmaLabs מצרף 2 שותפים חדשים ופותח הרשמה למחזור 5

האקסלרטור SigmaLabs מצרף 2 שותפים חדשים ופותח הרשמה למחזור 5

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקסלרטור SigmaLabs מצרף 2 שותפים חדשים ופותח הרשמה למחזור 5
האקסלרטור SigmaLabs מצרף 2 שותפים חדשים ופותח הרשמה למחזור 5
מאת: מערכת Telecom News, 15.3.17, 16:35תאיר קובלסקי
 
מתוך 4 מחזורים בוגרי האקסלרטור, 80% מהסטארטאפים, שהשתתפו בתוכנית, גייסו הון להמשך פעילותם. הרישום ליזמים ומפתחים בעיצומו.

האקסלרטור SigmaLabs, שנוסד ב-2015 ומנוהל ע"י תאיר קובלסקי, (בתמונה), פותח את המחזור החמישי ומודיע על הצטרפותם של שותפים חדשים: לאומי קארד ואמזון AWS, שמצטרפים לשותפים הקיימים: Entrée Capital, Next TLV Samsung  ו-Yahoo. מתוך 4 מחזורים בוגרי האקסלרטור, 80% מהסטארטאפים, שהשתתפו בתוכנית, גייסו הון להמשך פעילותם.

לפני מספר חודשים הצטרפה לאקסלרטור Samsung Next TLV - זרוע ההשקעות והחדשנות של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית, שאיפשרה לעשרות היזמים של התוכנית לעבוד באופן צמוד עם החברה העולמית, לקבל ליווי עסקי, פגישות עם מומחים בינלאומיים ועוד.
 
תכנית ההאצה של SigmaLabs פועלת נכון להיום כשנה ונמצאת במחזור 4 לפעילותה, ומעניקה ליזמי האקסלרטור תכנית בת 3 חודשים, שמבוססת על טכניקת deep mentoring, ומתרכזת בהאצת והתאמת המוצר לשוק, הגדלת לקוחות ומשתמשים, הכנה לגיוס, בדגש על איכות הביצוע והגדלת סיכויי הצלחה, חיבור ושיתופי פעולה עם הגופים המלווים והשותפים, מרחב עבודה משותף ואופציות מימון משתנות, עד ל-250 אלף דולרים.
 
מבין בוגרי SigmaLabs:
  • Shopic-אפליקציה לאנדרואיד ולאייפון בחינם, שמאפשרת לעשות קניות מכל מקום בחנות, ללא הצורך להגיע לקופה ולהמתין בתור. באופן זה היא משפרת את חווית הקניה ללקוחות, חוסכת בעלויות ומגדילה מכירות לקמעונאים.
  • Cast Plus-המרקטפלייס הראשון המחבר בין פודקאסטרים למפרסמים, חלוצת התשתית להפצת פודקאטסים.
  • Exeed.AI-מערכת המפתחת צ'אט-בוט לקטלוג מוצרים של מותגים, ויוצרת חווית משתמש חדשה ע"י שימוש באלמנטים של הבנת שפה טבעית ובינה מלאכותית.
  • Fly Money-הזמנת מט"ח, אונליין מראש, בעמלה נמוכה ואיסוף ישירות משדה התעופה.
ההרשמה למחזור החמישי - כאן.

עדכון 16.3.17: כל מי שמחפש מידע על סטארטאפים (לכל צורך) יכול לקבל פרופיל ראשוני שלהם באתר Zirra, אתר ניתוח כלכלי ושיווקי של סטארטאפ ישראלי בשם זירה, שמספק שירות כזה (המידע הבסיסי בחינם). זאת, בנוסף למידע המעניין שמספק (גם כן מידע בסיסי בחינם) סטארטאפ ישראלי מצליח אחר בשם SimilarWeb. כך, המידע הרגיש על מיזמים בישראל הופך לנגיש לכולם וגלוי, לא רק ל-VC ומשקיעים פרטיים. 
אקסלרטור
 
 



 
 
Bookmark and Share