Telecom News - פרנקפורט תערוך כנס בארץ לקידום פעילות סטארטאפים FinTech מישראל

פרנקפורט תערוך כנס בארץ לקידום פעילות סטארטאפים FinTech מישראל

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> פרנקפורט תערוך כנס בארץ לקידום פעילות סטארטאפים FinTech מישראל
פרנקפורט תערוך כנס בארץ לקידום פעילות סטארטאפים מישראל בתחום ה-FinTech
מאת: מערכת Telecom News, 15.3.17, 22:10פיטר פלדמן
 
עדכונים על קיום הכנס התחתית הכתבה.
 
מטרת הכנס לאפשר ליזמים ישראלים להכיר את האפשרויות העסקיות הייחודיות וה-FinTech ecosystem הקיים בעיר ולקדם חיבורים עסקיים עם חברות וגופים רלוונטיים בעיר. הרישום בחינם בעיצומו.

פרנקפורט ואזור , FrankfurtRheinMain בסיס פינטק עיקרי של גרמניה, (פרנקפורט משמשת מטה עיקרי של הבנקים הגדולים של גרמניה כגון דויטשה בנק, Commerzbank ו-Helaba, גופים פיננסיים כגון Deutsche Börse  וה- German Federal Bank (Bundesbank) פועלים בעיר), יקיימו כנס בתל אביב כדי לעודד סטארטאפים ישראלים בתחום ה-FinTech ולקדם פעילותם מול גופים וחברות עסקיות הפועלים שם. הכנס נערך ע"י זרוע ההשקעות של העיר, FrankfurtRheinMain GmbH International Marketing (FRM), שמסייעת לקדם פעילות עסקית והשקעות בעיר ובסביבתה.

האירוע יתקיים ב-21.3.17 בין השעות 10:00-14:30 במתחם ה"קומה הרביעית" רחוב החרש 8, תל אביב. האירוע אינו כרוך בתשלום.  באירוע יוצגו ה-Hub העסקי והפיננסי של פרנקפורט וסביבתה, יוצגו בו גם האקוסיסטם של תעשיית ה-FinTech וההזדמנויות העסקיות של אזור FrankfurtRheinMain, ויתקיימו הרצאות, דיונים פתוחים ונטוורקינג.

ההרשמה - כאן.

אורח הכבוד באירוע יהיה פיטר פלדמן, (בתמונה), ראש עיריית פרנקפורט וסגנו, Becker Uwe, שממונה גם על תיק האוצר בעיר וכן מומחים מובילים המייצגים את תעשיית ה- FinTech הדינמית והמתפתחת של העיר.

משתתפים נוספים, שיגיעו במסגרת המשלחת, כוללים, בין היתר,  את אריק מנגס, נשיא ומנכ"ל FRM, שאף ינחה את הפאנלים והדיונים, ד"ר יוהן בידרמן, יועץ בכיר של מרכז ליוזמות פיננסיות בפרנקפורט, פרופ' פיטר בוקסמן,  פרופסור לניהול מידע באוניברסיטת דרמשטדט, ד"ר גרהרד קבל, מנכ"ל בנק Helaba (בנק המדינה של Hessen), ד"ר סבסטיאן שפר, מנכ"ל TechQuartier (אינקובטור פינטק), רם שוהם, מייסד .Accelerator Frankfurt
.  
פיטר פלדמן: "הקשרים בין תל אביב-יפו לבין פרנקפורט מבוססים  מזה 35 שנה כערים תאומות. הביקור מיועד למנף את הקשרים וליצור פלטפורמה עבור חברות פינטק ישראליות לפעילות בפרנקפורט כבסיס הפיננסי העיקרי של גרמניה ואירופה. אני מצפה לביקור ומחכה לפגוש את זירת הטכנולוגיה הישראלית".

אריק מנגס: "מדובר בחיבור טבעי בין החדשנות והמובילות של הסטארטאפ ניישן לבין העובדה, שבפרנקפורט וסביבתה מרוכזת תעשיית הפיננסיים והכלכלה ו-ICT בגרמניה ובאירופה.  מטרת הכנס היא לאפשר ליזמים ישראלים להכיר את האפשרויות העסקיות הייחודיות וה-FinTech ecosystem הקיים בעיר ולקדם חיבורים עסקיים שלהם עם חברות וגופים רלוונטיים בעיר".

עדכון 23.3.17, 14:17: מעל 100 יזמים/סטארטאפים בתחומי FinTech הגיעו אתמול לכנס.

פיטר פלדמן: "פרנקפורט וסביבתה הם המקום הנכון לחברות הפועלות בתחומי ה-FinTech והיא גם מציעה אווירה בינלאומית יותר מכל עיר אחרת בגרמניה. אנו האזור היחיד בעולם, שפועלים בו 2 בנקים מרכזיים ומעל 160 בנקים זרים מחזיקים בשלוחות ומעסיקות עובדים מיומנים. לאור זאת, אנו מציעים לראשונה בגרמניה תואר אקדמי ייעודי ב-FinTech

Uwe Becker: "מדברים הרבה על ארגון ה-BDS ואנו לעומתם אומרים BIS - Buy, Support, Invest – במוצרים הישראלים". 

אריק מנגס: "האירוע היה בהחלט צעד חיובי. קיימת מודעות בקרב היזמים, שפרנקפורט והאזור מהווים יעד עיקרי לחברות בתחומי ה--FinTech לקידום פעילות עסקית. סטארטאפים מעוניינים להיות בסמוך למקבלי ההחלטות במגזר הפיננסי. אנו בהחלט מהווים כוח משיכה אמיתי לסטארטאפיםFinTech  ישראלים".

עדכון 30.3.17, 20:30משלחת הבכירים מפרנקפורט כללה, כאמור, את רם שוהם, שותף-מייסד ומנכ"ל אקסלרטור פרנקפורט. רם שוהם הודיע, שלאחר סיום מחזור ראשון מוצלח בינואר האחרון, אקסלרטור פרנקפורט בגרמניה פותח השבוע מחזור שני. מטרת התכנית  לקבץ יחד סטארטאפים מישראל, פינלנד וגרמניה, להכין אותם להשקעה ולעליית מדרגה בפיתוח רעיון טכנולוגי ולקדם את אותם אל השוק הגרמני והאקוסיסטם היזמי בפרנקפורט. אקסלרטור AtoBe מבית עזריאלי מכללה להנדסה שותף לתוכנית זו.
 

 
פינטק



 
 
Bookmark and Share