Telecom News - האקתון בלוקצ'יין בינ"ל ייערך בחסות אינטל, The Floor והבורסה לנ"ע בת"א

האקתון בלוקצ'יין בינ"ל ייערך בחסות אינטל, The Floor והבורסה לנ"ע בת"א

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקתון בלוקצ'יין בינ"ל ייערך בחסות אינטל, The Floor והבורסה לנ"ע בת"א
האקתון בלוקצ'יין בינ"ל ייערך בחסות  אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בת"א
מאת: מערכת Telecom News, 20.3.17, 16:32

ההאקתון ה-Blockchain יספק למפתחים, יזמים וסטארטאפים את ההזדמנות ליצור אפליקציות חדשות, להציג יכולות טכנולוגיות וליצור הזדמנויות עסקיות. הרישום בחינם בעיצומו.
 
האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי ייערך לראשונה בחסות אינטל, מרכז הפינטק  The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב ובתמיכת HSBC, Intesa Sanpaolo, Deutsche Bank, CTBC, Accenture ו-KPMG, בבורסה לניירות ערך בתל אביב ב-29-30 למרץ 2017.

בלוקצ'יין הוא אחד מתחומי הטכנולוגיה החמים והמעניינים בשוק ובעל פוטנציאל גדול לחידושים במגוון תעשיות ובהפיכתם של תהליכים למאובטחים, שקופים ויעילים יותר.

ישראל מיצבה את עצמה כמוקד חדשנות בתחום הבלוקצ'יין בזכות ניסיונה הייחודי בתחום הפינטק, הסייבר והקריפטוגרפיה. כיום יש מספר רב של יזמים ישראלים וסוטארטאפים, שמפתחים מגוון רחב של אפליקציות בלוקצ'יין.

בהתבסס על מקרי הבוחן, שיציגו השותפים של The Floor, האקתון הבלוקצ'יין הבינלאומי יספק למפתחים, יזמים וסטארטאפים את ההזדמנות ליצור אפליקציות חדשות, להציג יכולות טכנולוגיות וליצור הזדמנויות עסקיות.

אינטל, The Floor והבורסה לניירות ערך בתל אביב יארחו את האקתון הבלוקצ'יין במרכז הכנסים של הבורסה לניירות ערך, רחוב אחוזת בית 2 תל אביב. מפתחים, יזמים, וחברות טכנולוגיות למיניהן מוזמנים להשתתף.

הצטרפות והרשמה חינם - כאן.
 
ריק אצ'יווריה, סמנ"כל אינטל העולמית ומנהל קבוצת ה-Platform Security Division בארגון Software & Services: "אירוע זה מציע הזדמנות ייחודית עבור מוסדות פיננסיים ומפתחים להתאסף ולפתח פתרונות, שיאיצו את אימוץ הבלוקצ'יין וישפרו את הביצועים והאבטחה שלו".
אבי כהן, מייסד שותף ומנכ"ל The Floor: "בתור מוקד פינטק בינלאומי, שעובד עם כמה מהבנקים הגדולים בעולם, אנו מאמינים, שהפוטנציאל העצום לטכנולוגיות מבוססות בלוקצ'יין נמצא כאן בישראל וההאקתון הזה הוא הזדמנות ייחודית עבור מפתחים, יזמים וסטארטאפים ליישם את הידע הטכנולוגי עבור תעשיית הבנקים ולמקם את ישראל בתור מובילה בתחום".

איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה: "השינויים הרבים בסביבה העסקית והפיננסית, בפרט אלה הנוגעים לטכנולוגיות חדשות ומתקדמות, יוצרים עבור הגופים הפיננסיים בכלל והבורסה בפרט הזדמנויות רבות וצורך בחדשנות כדי לשמור על רלוונטיות ועדכניות. אנו גאים להיות שותפים להאקתון הבינלאומי ובטוחים, שניסיונה המקצועי של הבורסה מחד, לצד הפתיחות שלנו ליישום מוצרים וטכנולוגיות חדשות, יבטיחו, שנוכל גם לתרום למשתתפים וגם ליהנות מרעיונות יצירתיים ופתרונות פורצי דרך".
 
 



 
 
Bookmark and Share