Telecom News - ה-Technion DRIVE Accelerator - המאיץ של הטכניון מושק בחיפה

ה-Technion DRIVE Accelerator - המאיץ של הטכניון מושק בחיפה

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> ה-Technion DRIVE Accelerator - המאיץ של הטכניון מושק בחיפה
ה-Technion DRIVE Accelerator- - המאיץ של הטכניון מושק בחיפה
מאת: מערכת Telecom News, 21.3.17, 11:36מאיץ הטכניון
 
מיזמים ב-8 תחומים לפני השקעה ראשונית או לאחריה, שיתקבלו למאיץ הסטארטאפים, יהיו זכאים להשקעה של עד 100,000 דולרים. הטכניון השקיע במאיץ 2.5 מיליון דולרים. מיזמים, שיימצאו מתאימים למסגרת, יוזמנו להציג בפני ועדת השקעות, שתבחר את המתאימים ביותר מבין המציגים.
 
הטכניון מציג את Technion DRIVE Accelerator, מסגרת פרימיום של 9 חודשים למיזמים לפני השקעה ראשונית ולאחר השקעה ראשונית (Pre-Seed, Seed). המסגרת, שבה השקיע מוסד הטכניון למחקר ופיתוח 2.5 מיליון דולרים, מיועדת לפרויקטים של חברי סגל, סטודנטים ובוגרי הטכניון בתחומי הבריאות הדיגיטלית (Digital Health), מציאות רבודה (Augmented Reality), פינטק, ICT, ביג דאטה, רובוטיקה, רכבים אוטונומיים וחומרים.
 
המאיץ, שנפתח בטכניון בחיפה, יושק ב-27.3.17. הוא משתרע על פני 300 מ"ר, שטח המעוצב באופן חדשני וכולל משרדים, Open Space וחדר ישיבות. מטרתו: להגשים את חזון הטכניון למצב את עצמו כזרז ליצירה של יזמויות טכנולוגיות חדשניות.

המיזמים שיתקבלו ייהנו מיתרונות האקוסיסטם הייחודי של מוסד הטכניון למחקר ופיתוח: הון אנושי מובחר (חוקרים, סטודנטים ובוגרים), סיוע והדרכה עסקית מרשת עניפה של מנטורים ומומחים, מרחב עבודה וגישה מועדפת למשאבי הטכניון ובהם מתקני מחקר, מעבדות וציוד.
 
למסגרת זו יתקבלו לכל היותר 10 פרויקטים בשנה, שיהיו זכאים להשקעה של עד 100,000 דולרים. בנוסף כוללת המסגרת תכנית שיתוף פעולה עם אקסלרטורים ברחבי העולם ובהם RWTH באכן, TU בברלין, ו- École Polytechnique בפריס, וכן תכנית מיוחדת בנושא גיוס כספים של היחידה ללימודי המשך בטכניון בשיתוף האקדמיה לפיננסים של BDO. התכנית מותאמת לצורכי המיזמים ומספקת כלים וידע פרקטי לגיוס כסף מקרנות הון סיכון, מחממות, מאנג'לים, מגופי השקעה ומגופי מיקרו מימון.
 
פרופ' וויין קפלן, המשנה לנשיא הטכניון למחקר ומנכ"ל מוסד הטכניון למחקר ופיתוח בע"מ: "המטרה הראשית של ה-Technion DRIVE Accelerator היא ליצור סביבת עבודה וכלים המאפשרים לאנשי סגל, לסטודנטים ולבוגרי הטכניון לחצות את המרחב שבין מחקר מעבדתי לפיתוח אבטיפוס של מוצר, ניתוח שוק, בניית תכנית עסקית, התקשרות עם משקיעים וכד', וזאת במטרה שבסוף התהליך תוקם חברה חדשה".
 
מיזמים המעוניינים להתקבל ל-Technion DRIVE Accelerator מוזמנים למלא טופס הרשמה – כאן.

המיזמים, שיימצאו מתאימים למסגרת, יוזמנו להציג בפני ועדת השקעות, שתבחר את המתאימים ביותר מבין המציגים.
 
מידע נוסף על ה-Technion DRIVE Acceleratorכאן.



 
 
Bookmark and Share