Telecom News - יניב דורני מונה לסמנכ"ל הכספים בפוינטר טלוקיישן - Pointer Telocation

יניב דורני מונה לסמנכ"ל הכספים בפוינטר טלוקיישן - Pointer Telocation

דף הבית >> מינויים >> יניב דורני מונה לסמנכ"ל הכספים בפוינטר טלוקיישן - Pointer Telocation
יניב דורני מונה לסמנכ"ל הכספים בפוינטר טלוקיישן - Pointer Telocation
מאת: מערכת Telecom News, 3.4.17, 16:08יניב דורני

פוינטר טלוקיישן, שמספקת טכנולוגיה ושירותים לניהול משאבים ניידים (MRM), ומהווה חלוצה בתחום הרכב המחובר (Connected Car), הודיעה היום,, שיניב דורני מחליף את סמנכ"ל הכספים הנוכחי של החברה צבי פריד, בעקבות החלטתו של פריד לעזוב את החברה עקב נסיבות אישיות. הוא נכנס לתפקיד החדש ב-1.4.17.

דורני עובד בחברה מ- 2008. מ-2014 הוא כיהן כסמנכ"ל הכספים של Cellocator, חטיבת המוצרים של פוינטר ושל פוינטר ישראל. לפני כן כיהן כמנהל הכספים הראשי של חטיבת Cellocator.

טרם הצטרפותו לפוינטר, הוא כיהן כחשב כללי ב- Medis Technologies וכעוזר חשב בדלתא גליל תעשיות. קודם לכן, כיהן כרואה חשבון בכיר בחברת רואי החשבון KPMG בישראל.

דורני הוא בעל  יש תואר ראשון בכלכלה וחשבונאות, רישיון רואה חשבון ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת בר אילן.

דוד מחלב, מנכ"ל פוינטר ציין: "צבי פריד שירת כסמנכ"ל הכספים בהצטיינות, מקצועיות, ומסירות רבה מאז מונה לתפקיד ב-2007. אני מודה לו על עבודתו המצוינת והקשה לאורך השנים. כולנו בחברה מצטערים על עזיבתו ומאחלים לו הצלחה בכל בעתיד.

עם זאת, אני שמח לקבל את פניו של יניב בכניסה לתפקידו החדש ואני משוכנע, שהוא ימשיך את העבודה אותה ביצע צבי בצורה הטובה ביותר. כבר היום תרומתו להנהלת החברה ניכרת, ובתפקידו החדש כסמנכ"ל הכספים בטוח אני, שהוא יסייע לפוינטר להמריא מעלה".

פרחים וברכות
צילום: ש. וייס



 
 
Bookmark and Share