Telecom News - הסטארטאפ קיווי Keywee פיתח בינה מלאכותית לניהול קמפיין ברשת חברתית

הסטארטאפ קיווי Keywee פיתח בינה מלאכותית לניהול קמפיין ברשת חברתית

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הסטארטאפ קיווי Keywee פיתח בינה מלאכותית לניהול קמפיין ברשת חברתית
הסטארטאפ הישראלי קיוויKeywee  פיתח בינה מלאכותית לניהול קמפיינים ברשתות חברתיות
מאת: מערכת Telecom News, 19.4.17, 20:16פייסבוק
 
כבר אין צורך במקצוע החדש של מנהל מדיה חברתית. גם הוא כבר מוחלף באלגוריתם...
 
העלאת קמפיין פרסומי עולמי ברשתות החברתיות הפכה למשימה מורכבת, שמחייבת בחירה בין מיליוני שילובים של חתכים כדי להגיע לקהל הרלוונטי, משימה, שכבר אינה אפשרית לביצוע אפקטיבי בידי אדם.
 
בינה מלאכותית, שפותחה בישראל, מחליפה את המקצוע החדש של מנהל מדיה חברתית ויודעת לסרוק את התוכן המיועד לפרסום, לאתר את הקהל הרלוונטי עבורו ואף לחבר פוסט מוצלח שיעודד הקלקות בהתאמה לפלטפורמה ולקהל ספציפי.
 
הפיתוח הוא של הסטרטאפ קיווי  ,Keyweeשמסייע לגופי תקשורת לשלב כתבות, שהם מייצרים, בפייסבוק, אינסטגרם וטוויטר.

ביניהם: AOL, Forbes, BBC, CNN, New York Times ועוד רבים אחרים המעוניינים להתאים את הפצת הכתבות שלהם לשינויים בהרגלי צריכת התוכן והתחזקות הגלישה ברשתות חברתיות על פני כניסה ישירה לאתרי חדשות.
 
יניב מקובר, מייסד ומנכ"ל קיווי: "השימוש באלגוריתמים חכמים מאפשר לאתר ברשתות החברתיות את הגולשים, שיהיו מוכנים לשלם עבור מנוי או עבור צפייה בתוכן.
 
איתור הקהל נעשה בעזרת טכנולוגיות של עיבוד שפה טבעית, למידה עמוקה Deep Learning, למידה חישובית Machine Learning ואלגוריתמים המבוססים על מידע, שנצבר מניתוח טקסטואלי של עשרות מיליוני כתבות".
 
הסטארטאפ הוא שותף רשמי של פייסבוק. הוא גייס במרץ 2015 כ-10 מיליון דולרים ממשקיעים הכוללים את הניו-יורק טיימס, שהוא גם לקוח שלו, קרן Innovation Endeavors של אריק שמידט (מנכ"ל גוגל לשעבר) ודרור ברמן, וקרן מרקר של אוהד פינקלשטיין ויובל שחר. ויש לו משרדים בתל אביב, ניו יורק ולונדון. 

עדכון 8.5.17: פירוט הפיתוח: הפיתוח סורק מיליוני פוסטים, מפענח את מבנה התוכן ואת תגובות הגולשים ויודע באלו מילים, משפטים ואימוג'ים להשתמש כדי להגדיל את החשיפה.
 
התוכנה יודעת לכתוב פוסטים שונים על אותה ידיעה עיתונאית לקהלים שונים. כך לדוגמה התברר, שידיעת ספורט המשתמשת בקונספט של "למקרה שפספסתם..." בתוך ערוץ הספורט מביאה לירידה ממוצעת של 10% בהתענינות גולשים, בעוד שאותו ניסוח כשהוא מופיע באתרי חדשות ואקטואליה דווקא יגדיל את ההקלקות ב-25%.
 
ממדידת תגובות הגולשים עולה, שהשימוש באימוג'י בפוסטים בתחום האופנה יגדיל את ההקלקות ב-10%. בתחום הספורט פוסטים המציעים לקרוא תובנות ממשחקים זוכים ל-69% יותר הקלקות ופוסטים המעלים שאלה אם הגולשים מסכימים עם אמירות של שחקנים או מאמנים מעלים את ההקלקות ב-54%.
 
בדרך דומה המערכת משקללת אלפי משתנים נוספים וכותבת את הפוסטים האופטימליים. כל הנתונים הם "אמת לשעתה" שמשתנים במהירות ולכן המערכת מתאימה עצמה כל העת לשינויים בענין של הגולשים.  
 



 
 
Bookmark and Share