Telecom News - אינטל תעניק עשרות אלפי $ למפתחי אלגוריתם בינה מלאכותית לזיהוי סרטן

אינטל תעניק עשרות אלפי $ למפתחי אלגוריתם בינה מלאכותית לזיהוי סרטן

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> אינטל תעניק עשרות אלפי $ למפתחי אלגוריתם בינה מלאכותית לזיהוי סרטן
אינטל תעניק עשרות אלפי דולרים למפתחי אלגוריתם בינה מלאכותית לזיהוי סרטן צוואר הרחם
מאת: מערכת Telecom News, 20.4.17, 20:12זיהוי סרטון הרחם
 
טכנולוגיה מצילה חיים - אינטל עורכת תחרות וקוראת למפתחי אלגוריתמים ישראלים: בואו לזהות סרטן צוואר הרחם בעזרת בינה מלאכותית.
 
אינטל מחפשת סטארטאפ, שיסייע להציל את חייהן של מיליוני נשים. החברה הכריזה על תחרות לפיתוח אלגוריתם בינה מלאכותית, שיוכל לזהות ולפענח מקרים של סרטן צוואר הרחם על סמך צילומים, שנעשו בסמארטפון. התחרות מתקיימת בשיתוף הסטארטאפ הישראלי MobileODT, שפיתח מערכת לאבחון סרטן צוואר הרחם דרך טלפון נייד.
 
זיהוי הסרטן הוא קריטי להצלת חיים מפני שהוא עשוי לסייע במניעת טיפולים בלתי אפקטיביים ולאפשר לספקי שירותי הבריאות לתת הפניות מתאימות למקרים המצריכים טיפול מתקדם יותר.
 
אינטל תעניק במסגרת התחרות פרסים בשווי 100 אלף דולרים ל-3 הזוכים הראשונים, מתוכם 50 אלף דולרים לזוכה במקום הראשון. בנוסף, אינטל תעניק פרס מיוחד של 20,000 דולרים למתחרה, שיעשה את השימוש הטוב ביותר בכלים של אינטל במסגרת האתגר.
 
אינטל מאפשרת לכל המשתתפים בתחרות להשתמש ב-Intel deep learning SDK, מוצר תוכנה חינמי, שמאפשר למומחי ביג דאטה לבצע בקלות את משימת האימון של רשתות נוירונים - רשת עצבית מלאכותית המחקה את אופן הלמידה של רשת עצבית אנושית ומשמשת ככלי בתחום למידת המכונה. המוצר פותח ע"י יחידת הביג דאטה אנליטיקס של אינטל בישראל.
 
ההרשמה לתחרות: עד ה-14.6.17.
 
דאג פישר, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של קבוצת התוכנה והשירותים באינטל: "אנו שואפים לאתגר את המפתחים, מדעני הנתונים והסטודנטים, שיפתחו אלגוריתמי בינה מלאכותית, שיסייעו לפתור בעיות קשות ואמתיות בענפים שונים, בהם רפואה ושירותי בריאות. פיתוחים אלה יסייעו לקבל החלטות בזמן אמת לגבי הטיפולים ולספק תגובה של הקו הראשון לנשים ברחבי העולם הזקוקות לאבחון מוקדם של סרטן צוואר הרחם".

 
ביג-דאטה



 
 
Bookmark and Share