Telecom News - האקתון של סיסקו ומכללת ספיר לעיצוב עתיד חוויית המשתמש בטלוויזיה

האקתון של סיסקו ומכללת ספיר לעיצוב עתיד חוויית המשתמש בטלוויזיה

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> האקתון של סיסקו ומכללת ספיר לעיצוב עתיד חוויית המשתמש בטלוויזיה
האקתון של סיסקו והמכללה האקדמית ספיר לעיצוב עתיד חוויית המשתמש בטלוויזיה
 מאת: מערכת Telecom New, 23.4.17, 13:42האקתון
 
המשתתפים יתחרו בפיתוח טכנולוגיות, שתשפענה על הדרך, שבה אנו צופים בטלוויזיה, שליטה קולית וזיהוי דיבור, מציאות רבודה ומדומה, זיהוי תנועה ופנים, חיבור של סמארטפונים ושעונים חכמים ושילוב מיקום, הרשאות גישה ורשתות חברתיות. לזוכים יוענקו פרסים בשווי 5,000 דולרים.

ב-4.5.17 ייפתח ההאקתון הראשון של המכללה האקדמית ספיר בשיתוף סיסקו. ההאקתון, שייערך במשך 24 שעות, יעסוק בשינוי חווית המשתמש של הצופה בתכני הווידיאו, שצפויים עפ"י תחזית סיסקו, לתפוס כ-80% מתעבורת הרשת עד 2020.

המשתתפים באירוע יתבקשו להפוך את החלום למציאות ולהמציא מחדש את האופן, שבו אנו משתמשים בטלוויזיה, לדמיין ולנסות לממש חוויית משתמש חדשה תוך שימוש בטכנולוגיות חדשות כדי ליצור חוויה כיפית, פשוטה וקלה.

מנהגי הצפייה בתכני וידיאו משתנים וניתן כיום לזהות דפוסים חדשים, כמו: עלייה בצפייה ישירה באינטרנט בטלוויזיה חכמה, ממירים שונים וכמובן סמארטפונים. חוויית הצפייה עצמה התפתחה וכוללת גם הקלטות אישיות, המלצות צפייה, חיבור למכשירים אישיים והתאמה אישית של מדריך השידורים והתכניות. יחד עם זאת, למרות כל ההתפתחויות והפיתוחים, בסיס האינטראקציה עם הטלוויזיה מושתת על מדריך השידורים המוכר ושימוש בשלט רחוק לשליטה בפעולות הצפייה.

משתתפי ההאקתון יתחרו ביניהם על פיתוח טכנולוגיות, שתשפענה על הדרך, שבה אנו צופים בטלוויזיה, שליטה קולית וזיהוי דיבור טבעי, מציאות רבודה, מציאות מדומה, זיהוי תנועה, זיהוי פנים, חיבור של טלפונים חכמים ושעונים חכמים, שילוב מיקום והרשאות גישה, שילוב רשתות חברתיות ועוד.

בתום האירוע וגיבוש הרעיונות והאבטיפוס ע"י הצוותים, פאנל שופטים, שמורכב מבכירים בתעשיית הווידיאו ומיזמים מובילים, יבחר את המנצחים. 

הצוותים הנבחרים יפתחו את הרעיון והמוצר בחממת הטכנולוגיה והחדשנות במכללה האקדמית ספיר ובליווי סיסקו. ההשתתפות בתחרות פתוחה לסטודנטים, בוגרים ויזמים וכוללת פרסים בשווי 5,000 דולרים.

במכללה האקדמית ספיר הוקם מרכז חדשנות ומדיה המאפשר פיתוח, ניסוי והטמעה של טכנולוגיות חדשות וקיימות בשילוב מדיה, טלוויזיה, וידיאו, אודיו וגיימינג. מרכז המדיה מאפשר שיתופי פעולה בין הפקולטות השונות.

דן פרייפלד, מנהל מדיה-לאב במכללה האקדמית ספיר ויוזם ההאקתון: "מדובר באירוע ראשון של סיסקו בשיתוף מוסד אקדמי לצורך עיצוב עתיד חווית הצפייה בטלוויזיה".

מספר המקומות מוגבל. הרישום להאקתון ייסגר ב- 28.4.17.

ניתן להירשם - כאן
 

האקתון
 
 
Bookmark and Share