Telecom News - הישג באליפות העולם לנבחרות רובוטיקה של מרכז היזמות ירוק עמק חפר וערד

הישג באליפות העולם לנבחרות רובוטיקה של מרכז היזמות ירוק עמק חפר וערד

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> הישג באליפות העולם לנבחרות רובוטיקה של מרכז היזמות ירוק עמק חפר וערד
הישג ענק באליפות העולם לנבחרות הרובוטיקה של מרכזי היזמות ירוק עמק חפר וערד
מאת: מערכת Telecom News, 23.4.17, 23:56הנבחרות

הישראליות דורגו במקום החמישי באליפות, שנערכה ביוסטון ובה לקחו חלק 400 נבחרות מכל העולם.

נבחרות הרובוטיקה של מרכז היזמות ירוק מעמק חפר ושל תפוח הפיס ערד, רשמו אמש הישג ענק כשדורגו במקום החמישי באליפות העולם לרובוטיקה, שנערכה ביוסטון ארה"ב ומאורגנת ע"י ארגוןFIRST  העולמי.

400 נבחרות מכל העולם, בתוכן 19 מישראל, השתתפו באליפות, שנמשכה 4 ימים. הנבחרות חולקו ל-6 בתים, כאשר לפי שיטת המשחקים מכל 4 נבחרות יוצרים ברית, שהיא בעצם נבחרת. לכל ברית כזו יש 4 רובוטים, ש-3 מהם צריכים יחד לבצע מספר משימות בתוך מגרש המשחקים, שכוללות העברת כדורים וגלגלי שיניים מיוחדים ממקום למקום. ככל שמצליחים לאסוף ולהעביר יותר כדורים וגלגלי שיניים בזמן מוגדר, זוכים בניקוד גבוה יותר.

המשחק דורש מעבר למיומנות ושליטה של כל נבחרת ברובוט שלה, גם את היכולת לשתף פעולה יחד עם הנבחרות האחרות. כאן המקום להסביר, שלפני 4 חודשים פרסם ארגון FIRST העולמי את המשימה לכלל הנבחרות בעולם.

לכל נבחרת היו חודשיים כדי לתכנן, לבנות ולהתאמן עם הרובוט. בישראל נערכה תחרות מקדימה של 3 שלבים, בסיומה נבחרו 19 הנבחרות, שייצגו אותנו באליפות העולם.

הנבחרות של ירוק עמק חפר  ושל ערד נבחרו לברית אחת עם 2 נבחרות, שהגיעו מאטלנטה בארה"ב. יחד הן הצליחו לסיים ראשונות בבית המוקדם ולהעפיל לבית הגמר.

הגמר נערך באצטדיון של קבוצת הבייסבול HOUSTON ASTROS לעיני קהל של 20,000 אלף צופים וביניהם גם האלוף במילואים אביהו בן נון, מייסד FIRST בישראל.

הברית הישראלית הפסידה 3 פעמים בשלב הגמר וניצחה פעמיים, בהם ניצחון יוקרתי על הברית, שסיימה לבסוף במקום השני באליפות ושכללה נבחרת הממומנת ע"י סוכנות החלל האמריקנית, נאס"א.
 
הנבחרות



 
 
Bookmark and Share