Telecom News - מני רוזנפלד יו"ר איגוד הביטקוין הצטרף למועצה מייעצת ב-Bancor Protocol

מני רוזנפלד יו"ר איגוד הביטקוין הצטרף למועצה מייעצת ב-Bancor Protocol

דף הבית >> מינויים >> מני רוזנפלד יו"ר איגוד הביטקוין הצטרף למועצה מייעצת ב-Bancor Protocol
מני רוזנפלד יו"ר איגוד הביטקוין הישראלי הצטרף למועצה המייעצת של Bancor Protocol
מאת: מערכת Telecom News, 28.4.17, 14:17מני רוזנפלד

Bancor Protocol,The standard for the creation of intrinsically tradeable cryptocurrencies-הכריזה היום על הצטרפותו של המתמטיקאי מני רוזנפלד למועצה המייעצת שלה. הסטארטאפ נוסד בתחילת 2017 ע"י  גיא בן-ארצי מנכ"ל, אייל הרצוג, יהודה לוי וגליה בן-ארצי

בתום לימודיו ב-2009 היה רוזנפלד, בעל תואר שני ממכון ויצמן למדע, ראש המחקר ב-Similarweb שם היה אחראי על פיתוח האלגוריתמים למדידת קשרים בין אתרי אינטרנט וניתוח התעבורה בהם.

ב-2011 החל רוזנפלד לעסוק בביטקוין וניתח את המאמר על הביטקוין של Satoshi מנקודת מבט מתמטית.

הוא ייסד את אקסצ'יינג הביטקוין הראשון בארץ – Bitcoil תוך עריכת מחקר מתמטי על האלגוריתמים מאחורי הביטקוין ומערכת הבלוקצ'יין.

הוא משמש כיו"ר איגוד הביטקוין הישראלי מ-2013.

גיא בן ארצי, מנכ"ל Bancor: "כבוד לנו על הצטרפותו אלינו של מני רוזנפלד, מומחה בעל שיעור קומה וניסיון. אנו מצפים להדרכתו כאשר אנו ממשיכים לבנות את Bancor".

רוזנפלד כבר בדק את המושגים והתפיסות שלBancor  והוא ייעץ בזמן שהחברה מפתחת את הפתרון הטכני שלה.

רוזנפלד: "כאשר בדקתי את הגישה שלBancor  הופתעתי מהערך שהיא יכולה להביא. Bancor יכולה להציע יתרונות מעבר לשיטות הקיימות ואשמח לסייע בכך. לכן, קבלתי על עצמי את משימת הייעוץ ואני מצפה להיות מנטור פעיל לצוות ולמיזם".

עדכון 12.6.17: בנקור גייסה יותר מ-150 מיליון דולרים בהקצאת מטבע תוך כ-3 שעות. זה הגיוס השני בגודלו בתעשיית הבלוקצ'יין והמהיר ביותר אי פעם. הקצאת מטבע היא שיטת גיוס כספים המשלבת אלמנטים של מימון המונים וגיוס מניות. החברה גייסה כ-400 אלף Ethereum. ה-Ethereum נסחר לפי שער של כ-370 דולרים. בגיוס כזה בנקור ייצרה מטבע משלה באמצעות הפרוטוקול של Ethereum והציעה אותו ציבור. המטבע החל להיסחר ברגע ההנפקה וערכו נקבע בהתאם לביקוש. כמות המטבע המונפקת תלויה בפרוטוקול החברה. במקרה של בנקור, ה-150 מיליון הדולרים שגויסו הם 50% מסך המטבע.

עדכון 19.6.17: מני רוזנפלד הודיע 
שהוא כבר לא מייעץ לבנקור. 

בין היתר, הדבר נובע מכך, שחשוב לו לשמור על אובייקטיביות, שזה יהיה יותר קשה אם ייתפש כבעל אינטרס בפרויקט מסוים.


פרחים וברכות
צילום: ש. וייס

 



 
 
Bookmark and Share