Telecom News - מועדון היזמות Dots בשנקר יקיים אירוע נטוורקינג יוצא דופן

מועדון היזמות Dots בשנקר יקיים אירוע נטוורקינג יוצא דופן

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מועדון היזמות Dots בשנקר יקיים אירוע נטוורקינג יוצא דופן
מועדון היזמות Dots בשנקר יקיים אירוע נטוורקינג  יוצא דופן
מאת: מערכת Telecom News, 6.5.17, 11:14DOTS

הצלחתה העתידית של האקדמיה, כמו גם מכללת שנקר, תלויה ביכולתה להשריש רוח יזמית בסגל, במרצים ובסטודנטים. הרישום בחינם לאירוע מועדון Dots בעיצומו, ופתוח לסטודנטים, לסגל, ליזמים ולמפתחים.
 
מכללת שנקר להנדסה, עיצוב ואמנות היא בית למהנדסים, מעצבים ואמנים וגם יוצרים ויזמים. מערכת הלימודים בשנקר מדגישה בימים אלה את העיסוק ביזמות ומבנה זאת בתוך תכניות הלימודים העתידיות ובשיטות הוראה חדשניות הנבחנות כעת. כל זאת כדי להכין עצמה לדור של סטודנטים, שיודע לדרוש, ולרוב דרישותיו מתבטאות בתכני העשרה חוץ-אקדמאים.
 
השלב החדש באבולוציית היזמות הגיע, אולי דווקא לא באופן מפתיע, מהסטודנטים עצמם. Dots הוא הנושא המדובר ביותר בכותלי המכללה בשנה האחרונה. מדובר בסטודנטים המאמינים, שהדרך לעשות שינוי ולייצר קדמה היא לקום ולפעול. מועדון היזמות נקרא Dots על שם חזונו ומשימתו - לחבר את הנקודות. 
 
המועדון שם דגש על עשייה כערך ועל עשייה בינתחומית כמפת הדרך, כאשר המסלול הוא שילוב בין "אמני ההנדסה" לבין "מהנדסי העיצוב". את החזון, את הארגון ואת האופרציה מנהלים 4 סטודנטיות ו-5 סטודנטים ממחלקות שונות, שהתאגדו סביב החזון. כולם מתנדבים ויזמים.
  
Dots ייקיים בשנקר ערב המוקדש כולו לעולם היזמות הסטודנטיאלי. האירוע מיועד לסטודנטים, לסגל, ליזמים ולמפתחים. האירוע יתקיים ב-24.5.17 ב-18:30, באודיטוריום מיטשל במכללת שנקר, רמת גן. דב מורן והגר שגיא ישתתפו באירוע נטוורקינג זה של הסטודנטים בשנקר, וזו ההזדמנות הגדולה להכיר את מועדון Dots.
 
האירוע יחל בערב מרתק בו תראיין הגר שגיא, מקרן ההון סיכון גלילות קפיטל פרטנרס, שלאחרונה דורגה שלישית בביצועיה בכל העולם, את דב מורן ממציא הדיסק-און-קי וכיום שותף מנהל בקרן הון הסיכון גרוב ונצ'רס, ובו יחשפו את דרכו של דב מורן מהקמת חברות צעירות עד לאקזיטים, על הכשלונות שבדרך ומסעו של היזם וכמובן על הפרספקטיבה שלו כמשקיע הון סיכון , ובעיקר איך זה נוגע לסטודנטים.
לאחר מכן, תתקיים, "מסיבת נטוורקינג" לסיום האירוע של מועדון היזמות Dots.

הצלחתה העתידית של האקדמיה, כמו גם מכללת שנקר, תלויה ביכולתה להשריש רוח יזמית בסגל, במרצים ובסטודנטים. המועדון היזמי בשנקר הוא פרי יוזמתם של סטודנטים פעילים חברתית, שקוראים לכולם להצטרף לתנועה ולתמוך בחזון.

רישום לקבלת הזמנה בחינם לאירוע -  כאן.

קישור נוסף לגבי האירוע ומועדון Dotsכאן.

DOTS
 
 



 
 
Bookmark and Share