Telecom News - מי היו הסטארטאפים הפיינליסטים בכנס 2017 Tau innovation?

מי היו הסטארטאפים הפיינליסטים בכנס 2017 Tau innovation?

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מי היו הסטארטאפים הפיינליסטים בכנס 2017 Tau innovation?
מי היו הסטארטאפים הפיינליסטים בכנס 2017 Tau innovation?
מאת: מערכת Telecom News, 11.5.17, 21:14TAU
 
כנס החדשנות התקיים בפעם ה-5 וכלל 30 אירועים ב-3 ימים. 80 סטארטאפים התחרו בחצי הגמר, 8 הגיעו לגמר והזוכה במקום הראשון היה מתחום ה- .FoodTech ולא להאמין באיזה מזון הוא עוסק!
 
כנס החדשנות TAU innovation, אירוע בינלאומי שלStarTAU  - מרכז היזמות של אוניברסיטת תל אביב, קיים 30 אירועים ב-3 ימים, ביניהם אירוע הדוברים המרכזי, שדרת הסטארטאפים, שיחות על הבר ברוטשילד Tech- talks, סמינרים והתחרות TLV Startup challenge, שהשנה הייתה גדולה מתמיד.

בכנס השתתפו יזמים, מנהלים בכירים בחברות Fortune 500, דיפלומטים, משקיעים, אנשי אקדמיה, ועוד. כמו כן, הצטרפו גם משלחות יזמיות אחרות, שהגיעו לארץ לטובת שבוע יזמות עם יותר מ-7,000 משתתפים בכל ימי הכנס.
 
 בתחרות התחרו 80 סטארטאפים בחצי הגמר, כאשר 8 הגיעו לגמר.
 
הזוכה במקום ראשון היה - Hargol Foodtech: בעוד כמה שנים יהיה מחסור בחלבון. את המחסור הזה ניתן למנוע על ידי שימוש בחרגולים. החרגולים בנויים מ-72% חלבון עם כל חומצות האמינו החיוניות לגוף האדם. בחווה מגדלים את החרגולים בטכנולוגיה מיוחדת במהלך כל השנה. מגבירים את הילודה בקרבם (מ 9 חודשים לשבועיים)  ומאריכים לחרגולים את החיים (משנה ל-10 שנים).
 
למקום שני הגיע - SandCage: מקטינים תמונות בכל האתרים ומאפשרים העלאה שלהם בצורה קלה ומהריה מבלי לפגוע באיכות התמונה. זה עוזר, היות והאתרים תוכננו לתמוך בטקסט ולא בתמונות מלכתחילה והדרך, שבה התמונות עולות היום באתרים, לרוב איטית ומעצבנת.
 
למקום השלישי הגיע - Fly Money: אפליקציה המאפשרת המרה של מטבעות בצורה פשוטה קלה וזולה.
 
למקום הרביעי נכנס - GreenQ: כסף מבוזבז על משאיות האשפה: מערכת המותקנת בפחי האשפה מנטרת את חלל האשפה ומראה מתי צריך לרוקן אותו. זה נותן מידע למשאיות מתי להגיע לקחת, ע"י מסלול יעיל החוסך מיליוני דולרים.
 
במקום חמישי היה - Eco Fusion: תרופה בסמארטפון המורידה ומשחררת מתחים וסטרס.
 
את המקומות 6-8 תפסו הסטארטאפים:  CryptoPhoto - כניסה לאתר ע"י לחיצת תמונה - אבטחת סייבר חזקה מכל דבר אחר, Skyx - בלחיצת כפתור גדוד של רובוטים-רחפנים מעופפים ירססו את השדות, ו--  YAru שילב בין 2 משחקים פופולריים: אבן - נייר - מספריים ביחד עם דמקה, וזה מה שיצא.
 
לחביב השופטים נבחר הסטארטאפ Annoto, ולחביב הקהל נבחר הסטארטאפ Dataloop.
 
באירוע נחשף סטארטאפ נוסף, מבית מיזם ,TLV-Generator שהחל לפעול בינואר 2017 (במסגרת מתחם  MerkSpaceבת"א, כפי שחשפנו כאן וכאן). מדובר בתכנית האצה ההופכת רעיון למוצר תוך 120 יום, ליזמים בעלי רעיונות. 

הסטארטאפ, שנחשף בכנס, הוא -Umatch Analytics. המייסד-שותף שלו והמנכ"ל הוא גולן מלכה (בתמונה משמאל).גולן מלכה

 
הסטארטאפ מפתח 'אלגוריתם עמוק' מבוסס על עקרונות ה-  ,Machine Learningשזו ההתפתחות העתידית של עולם ה-AI - בינה מלאכותית, תוך איסוף מידע אוטומטי ממקורות מידע עסקיים רבים. זאת, כדי ליצור תובנות עסקיות מוכוונות יעדים ומדדים ברורים ומוגדרים, שמותאמים ספציפית לכל חברה ולכל עסק.
 

אלנה דוניץ, מנכ"ל StarTAU: "מטרת האירוע היא לקדם את החיפוש של הטכנולוגיות הבאות והטאלנטים החדשים. האירוע מפגיש ביניהם ובין משקיעים המגיעים מכל העולם, כדי לפגוש את הדבר החם הבא".
 
דן בלטר, סמנכ"ל StarTAU: "גם השנה הוכחנו לעצמנו כמה ההשפעה של הכנס גדולה. אלפי יזמים, משקיעים, ואנשי התעשייה מהארץ והעולם פקדו את הכנס ב-3 הימים. הנטוורקינג האיכותי כבר התחיל להניב שיתופי פעולה, ואני בטוח, שעד לכנס הבא נשמע על כמה סטארטאפים, שגייסו סבבי גיוס משמעותיים בעקבות החשיפה שלהם".
 
הזוכים במקום הראשון: 
קרדיט צלם: עומר מסינגר

מקום 1
 
 נציגות TLV GENERATOR בכנס: מימין: טל כתרן ראש תכנית TLV Generator, אריאלה סוויד מייסדת-משותפת ומנהלת קהילת TLV Generator, אלי סוויד מייסד-משותף של TLV Generator.

TLV GENERATOR
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



 
 
Bookmark and Share