Telecom News - כנס חדשנות וטכנולוגיה בענף המזון יתמקד בקשר בין מדף, צרכן ותזונה נבונה

כנס חדשנות וטכנולוגיה בענף המזון יתמקד בקשר בין מדף, צרכן ותזונה נבונה

דף הבית >> בקהילה >> קריירה >> כנס חדשנות וטכנולוגיה בענף המזון יתמקד בקשר בין מדף, צרכן ותזונה נבונה
כנס חדשנות וטכנולוגיה בענף המזון יתמקד בקשר בין המדף, הצרכן ותזונה נבונה
מאת: מערכת Telecom News, 5.6.17, 20:48רמון ענב

בין המציגים יהיה הסטארטאפ הישראלי Nutrisher, שפיתח טכנולוגיה פורצת דרך בניתוח ומציאת מתכונים המותאמים למגבלות התזונתיות והבריאותיות של הצרכנים. הרישום לכנס נמשך.

ב-12.6.17 יתקיים בכפר המכביה בר"ג כנס של קבוצת נתיב יועצים, שיעסוק בחדשנות וטכנולוגיה בענף המזון - "מזון בעידן החדש – חדשות פוגשת טכנולוגיה", שיתמקד בחיבור שבין המדף, הצרכן ותזונה נבונה. בכנס ידונו על מגמות עתידיות בתעשיית המזון ויוצגו לראשונה מיזמים פורצי דרך, שיעצבו את פני תעשיית המזון בשנים הקרובות.

בין המיזמים שייחשפו יהיה הסטארטאפ הישראלי ,Nutrisher שגייס עד כה 3 מיליון דולרים, ושפיתח טכנולוגיה פורצת דרך בניתוח מתכונים המותאמים למגבלות התזונתיות והבריאותיות של הצרכנים. הטכנולוגיה תוצג ע"י רמון ענב, (בתמונה), המדען הראשי של המיזם.

התוכנה מייצרת בסיס נתונים חכם לשפים, דיאטנים, טכנולוגים של מזון ועוד כדי לאתר מתכונים בזמן קצר תוך התאמה מדויקת לצרכים בריאותיים, תזונתיים ואידיאולוגיים.

כיום, בעידן המודעות הבריאותית וההבנה, שמזון צריך להתאים לפרופיל תזונתי, בריאותי ואידיאולוגי של אנשים, בין אם לצרכי הסעדה המונית ובין אם לאדם פרטי,  קיים קושי הולך וגובר בבניית מתכונים עם מספר רב של מגבלות כגון: מגבלת מלח, סוכר, גלוטן, שומן, כמות חלבונים, עושר בסיבים תזונתיים ועוד.

הפיתוח הישראלי החדשני נותן מענה מדויק מבחינה מדעית, חוסך זמן  ועלויות ויכול לאתר מגוון רב של מתכונים עפ"י הפרופיל הנדרש. התחושה של אנשים, שאין להם מה לאכול עם המגבלות, תופחת משמעותית. שכן, הם יקבלו מתכונים העונים על צרכיהם התזונתיים תוך מתן מענה לקושי כיום בחיפוש מידע באופן מסורתי, שבו מתכון העונה לצורך מסוים מתנגש בהגבלה אחרת.

הפלטפורמה של המיזם פועלת ב-3 שלבים: סורקת את הרשת באופן קבוע ומאתרת תכנים הקשורים לתזונה, בריאות ואורח חיים בריא. בשלב השני - היא מנתחת את המרכיבים והוראות ההכנה של המתכונים ובשלב השלישי - שומרת את כל המידע המתקבל במאגר המידע של החברה. באופן זה מנוע הניתוח המתקדם מייצר בסיס נתונים ומידע.

הרישום לכנס ותוכנית הכנס, וקובץ תקצירי ההרצאות - כאן.

כנס

 
 



 
 
Bookmark and Share