Telecom News - משקיעים בדור העתיד: קייטנת הייטק און-ליין לנוער ללא תשלום

משקיעים בדור העתיד: קייטנת הייטק און-ליין לנוער ללא תשלום

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> משקיעים בדור העתיד: קייטנת הייטק און-ליין לנוער ללא תשלום
משקיעים בדור העתיד: קייטנת הייטק און-ליין לנוער ללא תשלום
מאת: מערכת Telecom New, 123.6.17, 16:07קייטנה אונליין
 
בסיום הקייטנה, שתינתן בסבסוד מלא לכל בני הנוער ותאפשר למידת עולם התכנות ופיתוח אפליקציות, ישיקו המשתתפים אפליקציות אנדרואיד לקהל הרחב. הרישום בעיצומו.
 
חברת האינטרנט איירונסורס תקיים בחופשת הקיץ קייטנת הייטק און-ליין, שתאפשר לתלמידי תיכון מכל הארץ ללמוד את עולם התכנות ויצירת אפליקציות.
 
הקייטנהironSource Android Summer Camp  מוערכת בשווי של 10,000 ש"ח לתלמיד ותינתן בסבסוד מלא לכל בני הנוער בישראל.
 
היא תכלול שידורים חיים באינטרנט, בשילוב מצגות ושיעורי בית אינטרקטיביים. בנוסף במהלך הקייטנה יתארחו במשרדי החברה קבוצות של ילדים מהפריפריה, שיהיו נוכחים בשידור הקייטנה ויוכלו להנות מחוויה של עולם הסטארטאפים וההייטק.
 
הקורסים יועברו במשך 3.5 שבועות ויהיו זמינים לצפייה בכל זמן נתון לנוחות התלמידים. במהלך כל תקופת הקייטנה, עובדי החברה ומנטורים של קהילת Android Academy יסייעו לנוער בהבנת החומר, שיעורי תרגול ובפתרון שאלות.
 
בסוף הקורס יבצעו המשתתפים תרגיל סיום, שיכלול פיתוח של אפליקציית אנדרואיד והפצה לקהל הרחב באמצעות חנות האפליקציות גוגל פליי.  
 
התוכנית כוללת לימודי בסיס Java, תכנות מונחה עצמים  (Object  Oriented) וכלים נוספים ליצירת אפליקציות אנדרואיד במערכת ההפעלה של גוגל. תוכנית הקורס נבנתה ע"י מכללת סינטקס המכשירה מפתחים בכל רחבי הארץ בניהולו של ערן קצב, מורה ומפתח ותיק, שאחראי למספר אפליקציות שזכו למיליוני הורדות. 
 
ארנון חריש, נשיא חברת איירונסורס: "אנו רואים בפעילות הזו זכות גדולה וכפולה. מצד אחד להקל על ההורים בתקופת החופש הגדול ובנוסף לחנוך את הדור הבא של בני הנוער בישראל ולחשוף אותם לעולם הטכנולוגי, גם אם הם מגיעים מרקע ללא כל ידע מוקדם או אמצעים."
 
הקייטנה מיועדת לנוער בכיתות ט-י"ב ומצריכה אנגלית בסיסית ומתמטיקה ברמה טובה.

הקייטנה תחל ב-16.7.17. 

ניתן להירשם לקורס ללא עלות - כאן. 
 
 



 
 
Bookmark and Share