Telecom News - מעבדת קספרסקי השיקה את Future Tech Lab בישראל

מעבדת קספרסקי השיקה את Future Tech Lab בישראל

דף הבית >> חדשות אבטחה ועולם הסייבר >> מעבדת קספרסקי השיקה את Future Tech Lab בישראל
מעבדת קספרסקי השיקה את Future Tech Lab  בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 14.6.17, 14:44
 
המרכז יטפל באיומי הסייבר המכוונים נגד טכנולוגיות העתיד כגון IoT, מערכות משובצות, כלי רכב ומערכות בקרה תעשייתיות.
 
פושעי סייבר מגבירים כל העת את המוכנות והמסוגלות שלהם לתקוף תשתיות חיוניות, מערכות בקרה תעשייתיות המחוברות לרש, ואת טכנולוגיות העתיד כגון IoT ומכוניות מרושתות. כל זאת,  בעוד ארגונים ומשתמשים רבים עדיין אינם ערוכים להגנה ברמה מספקת. במצב זה, גישה למודיעין איומים בזמן אמת הופכת להכרחית. כדי לסייע ללקוחות ולשותפים לזהות ולהתגונן מפני איומים חדשים, מעבדת קספרסקי הכריזה היום על פתיחת ה-Future Tech Lab בישראל.
 
מרכז המחקר והפיתוח, שממוקם במשרדים החדשים של מעבדת קספרסקי בירושלים, יתמקד בחקר איומי סייבר המכוונים נגד טכנולוגיות כגון IoT, מערכות משובצות, כלי רכב ומערכות בקרה תעשייתיות.
 
פתיחת ה-Future Tech Lab בישראל מחזקת את הפריסה הבינלאומית, שמתרחבת במהירות, של מעבדת קספרסקי ומתווספת לרשת מרכזי המומחים הפועלים ברוסיה, ארה"ב, בריטניה, אירלנד וסין. כשהיא ממוקמת באופן אסטרטגי בלב בירת ישראל, Future Tech Lab תשמש כבית עבור מי שנמצאים בחזית המאבק המתמשך כנגד איומי סייבר.
 
החוקרים במרכז הישראלי יעבדו  באופן הדוק עם עמיתים במרכזי מעבדת קספרסקי אחרים ברחבי העולם, כדי לשתף תובנות לגבי איומי הסייבר העדכניים ביותר, שתוקפים ארגונים ואנשים פרטיים בכל שנייה ולאורך כל היממה. החוקרים יספקו לארגונים את המודיעין, שהם זקוקים לו, כדי להישאר צעד אחד לפני פושעי הסייבר.
 
יוג'ין קספרסקי, (בתמונה), מנכ"ל ויו"ר מעבדת קספרסקי: "ישראל היא מרכז טכנולוגי גלובלי חשוב, בין היתר בתחום אבטחת ה-IT, ואנו שמחים להיות חלק מהקהילה המדהימה הזו. ישראל היא מדינה המבינה את החשיבות של אבטחת סייבר בתעשייה ואת האתגרים העומדים בפני הגנה על תשתיות חיוניות.
 
פתיחת Future Tech Lab בירושלים מהווה אבן דרך חשובה מאוד עבורנו ואנו רוצים להודות לעיריית ירושלים ולראש העיר, ניר ברקת, באופן אישי, על כך, שסייעו לכך לקרות. המהפכה הדיגיטלית ממשיכה והעולם הופך ליותר ויותר מחובר. כבר ישנם יותר מכשירים מרושתים 'חכמים', שמאכלסים את העולם, מאשר אנשים. הבעיה הגדולה היא, שרוב המערכות הללו, כולל מערכות המריצות פעולות קריטיות, שחיי היום-יום שלנו תלויים בהן, פגיעות בפני תקיפות סייבר. מרכז המחקר והפיתוח שלנו בירושלים יתמקד באיומים אלה ובדרכים להדוף אותם".
 
נועם פרוימוביץ', מנכ"ל מעבדת קספרסקי ישראל: "השקת ה-Future Tech Lab היא ציון דרך נוסף עבור החברה ועבורנו בישראל. אנו נחושים לזהות ולנטרל את כל סוגי האיומים, ללא קשר למקור, לייעוד או למטרה שלהם. ה-Future Tech Lab יהווה מרכז נוסף, שיסייע להמשיך במלחמה המתמשכת הזו כנגד פשיעת הסייבר ויספק ללקוחות ולשותפים את הידע הדרוש להם כדי לזהות את הסכנות העומדות בפנינו בשנים הקרובות".
אבטחת מידע



 
 
Bookmark and Share